Anders Bergman | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Analytikern

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,130
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Anders#2543

Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2004

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndagar 16:00 - 22:00
Tisdag 16:30 - 22:00
Onsdag 16:00 - 22:00
Torsdag 16:30 - 22:00
Fredag 10:30 - 01:00
Lördag 11:00 - 01:00
Söndag 11:00 - 22:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag ansöker till trainee för att kunna hjälpa till att hålla ordning på discord servern och speciellt se till att alla spelare hjälper till och får den hjälpen dom behöver för att ha en bättre spelar upplevelse på servern

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill generellt hjälpa till att se till att spelarna följer alla regler som är uppsatta i discord samt inne på servern och försöka göra servern ett ännu bättre ställe för gamla spelare och nya spelare oavsätt medlem eller inte samt hjälpa nya fivem spelare lära sig reglerna istället för att banna dom för deras misstag så kommer jag försöka snacka till dom o säga vad det har gjort för fel o kanske ge dom en varning så dom slipper att bli bannad i framtiden pågrund av att de gör samma misstag
Jag har väldigt mycket tålamod jag gör arbete väldigt effektivt speciellt när det gäller att hjälpa spelare med deras problem

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på Unive runt 1år 4-5 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit staff här på unive flertal gånger tidigare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan nog de flesta kommandon som staffs använder dagligen i servern.

/announce
/bring
/goto
/togglename
/toggleid
/sc
/setjob
/spectate
/clearall
/dv
/tpm
/freeze
/kick
/sqlban
/sqlsearch
/sqlbanoffline
/sqlbanhistroy

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det ska det nog inte vara

Senast ändrad:
Tillbaka