Accepterad Anders Bergman | Ansökan till Staff [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Analytikern

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,130
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: hellsnow

Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2004

Varför ska just du bli staff? Jag har befunnit mig här i communityt sedan 2020 (multistaden) det har varit mycket ner och upp på RPn som har funnits här på servern. Har varit delaktig som staff o hjälp till här o där varje år vid dom punkterna när jag själv tycker de behövs o inte känner något sug för rpn pga allt som sker. Har tabbat mig tidigare som staff är redo att göra om o göra rätt. Tror själv jag skulle passa in som staff för att jag har extremt enkelt att sätta in mig i situationerna o förstå båda sidorna är strikt när de verkligen behövs. Med dom tidigare erfarenheterna jag har som staff så skulle jag kunna hjälpa communityt i väldigt positiva vägar få bort den dåliga rpn o fokusera framåt för bra rp. Är effektiv o snabb i mitt arbete.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker själv de finns brister inom flera aspecter som t.ex krim rpn just nu har själv märkt mycket lallande, "rpar endast för makt o pengar" och suntförnuft. Ser också grov brist på social rp o sedan shoot on sight sker för mycket

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tror vi skulle kunna lösa problemet på en väldigt kort tid. De enda som kommer krävas är att vara lite extra på de problemet hålla extra ögon åt alla håll man kan för att se till att folk sköter sig säga till personerna man märker inte kan bete sig o ge dom chans o ändra sitt beteende. För att lösa problemet med grov brist på social rp o shoot on sight så finns de 2 val antagligen ifall de är kända sedan tidigare att hålla på med shoot on sight o brist på social rp så skickar man personerna då de inte bidrar med något positivt till server

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Staffs bör agera professionellt o ha bra bemötande mot spelare.
Tycker de är väldigt viktigt då staffsen är ansiktet utåt för servern

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer spendera mesta dels tid inne på servern Kommer hem runt 16:00 varje dag o drar oftast o lägger mig runt 22 tiden på helger så kan jag nästan vara inne 11 varje dag tills sent på kvällen

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan multistaden 2020

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff vid fleratal tillfällen, senast nu på sommarn

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är beredd att jobba med alla områden om de krävs mest insiktat på krim dock

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka