Inaktuell Anders Bengtsson | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anders Bengtsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198401671385/

Vad är ditt namn i verkligheten? kasper waldestål

Vad är ditt discord namn? Kasper

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Anders Bengtsson föddes på bb och är upp vuxen i sandy. En karaktär som följer lagarna men han kan vara busig ibland men oftast är han snäll och hjälpsam min karaktär fyller år den 28 januari 1999. Han är alltid glad och vill hjärna hjälpa till, han gillar även bilan och är väldigt intresserad av just bilar. När han blev äldre så flyttade han närmare stan för att uppfylla sina drömmar som han fortsätter att göra. Hans mål med detta är att få sina drömmar uppfyllda och få många nya vänner. Min mamma ville att jag skulle ha de bra och fick göra vad jag ville men min pappa va kriminell så träffade jag han aldrig efter ett tag åkte han in i fängelse för vapenbrott och bankrån medans min mamma tog hand om mig hon lagade mat och diskade jag hjälpte henne mycket men sen flyttade jag närmare stan och börja ett nytt liv och idag gör jag mitt bästa för att uppnå min dröm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla min RP för att den har serven är populär. Jag och mina vänner kör ofta FiveM och ännu fler av mina kompisar blev intresserade av eran server och ville vara med på våran resa på denna RP server. Denna servern har en bra kvalitet och jag vill ha så kul som möjligt på den.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker de är en bra server och bra kvalite och vill träffa många nya vänner. Man träffar många nya människor och även höja sin RP.

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att jag skulle ladda ner de sen des har jag spelat nästan varje kväll med de. De är en väldigt bra grafik och många som följer lagarna och har roligt på serven.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag vill utveckla mitt RP och uppnå rollspel på högnivå. Och uppnå mina drömmar på just unive för de är ett av de bästa spelen jag har spelat någon sinn

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill jobba på ett roligt jobb som man får bra betalt och även bra kollegor som hjälper än när man behöver och om någon frågar mig något och jag vet inte hur man gör så tycker jag att de ska hjälpa mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej de är jag inte jag spelar bara Unive just nu men de kan hända att jag kollar någon annan server men hittar inget bättre än Unive.

Tillbaka