Nekad Anders | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders..

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109398419/

Ditt Hex-ID: 1100001447e5f93

Vad är din discord tagg? [NF] Spoonkid ON TOP#6953

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? parmanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: BennyBs Hund ~grakke Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? just nu så har jag slutat spela på svenska rp serverar då jag inte kan hitta en bra och jag skulle väldigt gärna gå tillbaka till unive då jag har bra rp scenarion bakom mig fast en felaktig ban bara för att jag var med i infinitivs dc och inte spela där fast nu ska jag lämna dcn helt och skulle varit jätte roligt att komma tillbaka till unive då jag har massa kompisar där och kommer fortsätta med bra rp det kan jag lova

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom in för att rpa med kompisar och då vart jag bara bannad av grakke från ingen stans och det är typ det tycker det är lite tråkigt att folk inte ger en andra chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban då jag spawna torget och var afk i en buske i 5 min typ och när jag kom tillbaka så var jag bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer faktiskt inte ihåg det då jag inte spelat här på ett bra tag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet faktiskt inte om man skulle kunnat göra något annurlunda där

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja asså det finns typ inget att lära sig av den bannen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka