Nekad Anderlarong | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? till qpark (Ifall man får vara krim)

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Taxi#3765

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat över 1 år som medlem.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Jag kommer utveckla jobbet socialt och snällt sätt. Jag har sätt många från Qpark bli utsatta för vdm och sånna grejer. Och då är det många som blir kidnappade. Men jag hade tänkt fixa det problemet genom att jag utvecklar jobbet med att man ska vara minst 2 personer per bil. Man ska alltid vara beredd att klippa och ta id. Jag kommer göra stora scenarion och jag kommer utveckla jobbet på roliga sätt. Jag kommer alltid va aktiv och anställa folk. jag kommer se till så alla har roligt på jobbet och att alla har nånting att göra. Jag kommer göra så man jobba som man vill bara ingen korruption ses till. Jag kommer utveckla företaget på olika sätt och jag kommer göra så alla har roligt. jag kommer hålla events och jag kommer göra företaget stort. jag kommer se till så alla vill jobba och jag kommer ge rätt folk rätt rang. Jag kommer försöka få samarbeten och mer.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som räddningtjänst chef saras chef och som polis,polis rekryterare och som sjukvårdare. och som marja chef,Taxi chef och jag har varit chef över andra ställen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne på måndagar 12 timmar
Måndag:12 h
Tisdag: 12 h
Onsdag: 12h
Torsdag: 12h
Fredag: 16h
Lördag-Söndag: Hur länge som helst.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja. Varför skulle jag inte.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja. Det har jag många gånger!

Senast ändrad:
Ändring skes taxi har en chef och detta ska jag ändra till Qpark

man får inte vara krim + en ny chef har blivit intagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka