Nekad Anderlarong | Chef-jobb ansökan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Till AutoExperten.

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Farmingsimnerd#3765

Hur gammal är du? 13år irl 22 in game.

Hur länge har du spelat på Unive? som medlem över 12 månader på min andra dc har bytt dc bara.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Ibland ser jag att det är ingen som e i tjänst. Alla är borta eller vad man ska säga. Dom har inte haft öppet på över 1 vecka och mer. Jag tänkte börja om företaget somsagt, Jag tänkte ha mycket utbildningar på auto experten och mer aktivitet. Dom sa inte har skrivit i inaktivitet och är borta 3 dagar kommer få sparken direkt. Sen så efter jag har startat upp företaget så kommer jag jobba super mycket så att jag kan nångång full följa min dröm med att maxa företaget som man säger. Jag kommer jobba och ta massa intervjuer så att jag kan maxa ut företaget. Och nu ska jag försöka fixa och ha mycket intervjuer med alla som vill. Jag kommer fixa så att företaget blir mer känt och mer folk som kommer. Jag kommer försöka hålla event så att mer folk kommer till oss och vill typ trimma en bil. Jag kommer försöka hålla sånna som har bra aktivitet och mer. Jag kommer anställa folk som vet hur man hanterar jobbet och mer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som rtj chef Saras chef qpark chef 2x marja biträdande Sc styling P.A Suzies P.A Qpark P.A Polis aspirant Sjukvåradre receptionist Gsp anställd suzies provanställd

Hur ofta kommer du vara inne? över 5 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka