- Meddelanden
- 2,090
- Reaction score
- 53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Till qpark
Vad heter du IRL? Rasmus
Vad heter du på discord? Taxi3765
Hur gammal är du? 14 år
Hur länge har du spelat på Unive? Medlem sen 2022 icke medlem 2021 juni
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? IFall jag blir chef inom qpark så kommer jag först av allt utveckla aktiviteten. Jag kommer göra större scenarion för nu när jag liks ser qpark så går dom fram till en bil och lappar den direkt. Jag kommer kolla ifall det går att fixa en qpark ipad som polis ipad fast att vi kan bara kolla försäkringar osv. Jag kommer fixa så det blir välutvecklade scenarion och jag kommer ta intervjuer hela tiden. Jag kommer kanske hålla några events ibland och carmeets osv, jag kommer också ha öppet hela tiden.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Varit chef på över 4 företag nu och mer och btr mycket osv.
Hur ofta kommer du vara inne? 3-10 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Rasmus
Vad heter du på discord? Taxi3765
Hur gammal är du? 14 år
Hur länge har du spelat på Unive? Medlem sen 2022 icke medlem 2021 juni
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? IFall jag blir chef inom qpark så kommer jag först av allt utveckla aktiviteten. Jag kommer göra större scenarion för nu när jag liks ser qpark så går dom fram till en bil och lappar den direkt. Jag kommer kolla ifall det går att fixa en qpark ipad som polis ipad fast att vi kan bara kolla försäkringar osv. Jag kommer fixa så det blir välutvecklade scenarion och jag kommer ta intervjuer hela tiden. Jag kommer kanske hålla några events ibland och carmeets osv, jag kommer också ha öppet hela tiden.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Varit chef på över 4 företag nu och mer och btr mycket osv.
Hur ofta kommer du vara inne? 3-10 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.
Har du läst våra Regler? Ja.