- Meddelanden
- 2,090
- Reaction score
- 53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget
Vad heter du IRL? Rasmus
Vad heter du på discord? Taxi3765
Hur gammal är du? 14år
Hur länge har du spelat på Unive? Över 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Först av allt kommer jag hålla en aktivitetsvkontroll så att jag kan se vilka som är aktiv. Sedan efter så kommer jag kolla alla typer av buggar och glitchar det har. Jag kommer anställa folk som är kunniga, smarta och som kan sälja. Jag kommer fixa nya åter om det går på något sätt och sen kan vi hålla event. Jag kommer utveckla dcn, rpn och allt det sociala. Jag kommer vara aktiv hela tiden och sen så kommer jag att fixa priserna och fixa så mer folk kommer. Jag kommer fixa allt inom yrket som går så det blir maxat.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef inom vissa yrken och jag har varit btr också.
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 7h per dag och skola 4 h kanske.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Rasmus
Vad heter du på discord? Taxi3765
Hur gammal är du? 14år
Hur länge har du spelat på Unive? Över 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Först av allt kommer jag hålla en aktivitetsvkontroll så att jag kan se vilka som är aktiv. Sedan efter så kommer jag kolla alla typer av buggar och glitchar det har. Jag kommer anställa folk som är kunniga, smarta och som kan sälja. Jag kommer fixa nya åter om det går på något sätt och sen kan vi hålla event. Jag kommer utveckla dcn, rpn och allt det sociala. Jag kommer vara aktiv hela tiden och sen så kommer jag att fixa priserna och fixa så mer folk kommer. Jag kommer fixa allt inom yrket som går så det blir maxat.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef inom vissa yrken och jag har varit btr också.
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 7h per dag och skola 4 h kanske.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja