Nekad Anderlarong | Ban Överklagan (1Alvin1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/?l=swedish

Ditt Hex-ID: steam:110000146ab5a40

Vad är din discord tagg? Farminsimnerd#3765

Vem var det som bannade dig? 1Alvin!

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: t28RFcVcaEUD0jr6e35tmg-0.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kickade i scenario för jag trodde dom var grova.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sökte en tjej i unive sen så kommer det i twitter att jag ska följa min kompis. När jag möter hon så träffar jag Alicia. Då när vi var framme stog det 2 killar 1 med ak en utan vapen. Sen så kommer dom och riktar och sen dumpar dom mig när jag e död. Nästa dag gör dom samma fast utan tjejerna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och. Jag kickade i scenario för jag glömde den regeln. Men dom dumpade och philip hade väll sagt och dumpningar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad och jag tar min lärdom för varje del av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte kicka i scenariot och dom inte vdma och dumpa oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.Min 3 banöverklagan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Tillbaka