Inaktuell Anderlarong | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: Voicechat87#6585

Ange ditt födelsedatum 1 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag känner att jag skulle kunna hjälpa mycket. Ibland blir jag trött på rp. Det är alltid nånting eller någon som förstör när man har ett bra scenario.

Jag skulle kunna ta massor av support och lära mig mer. Jag vill försöka rädda scenarion och jag skulle rpa mindre.
Jag skulle försöka hjälpa så många som jag kan och jag kommer försöka att utveckla mig mer och mer genom att typ se hur mods eller andra helper eller högre gör. Jag kommer försöka mer.

Jag brukar se att folk inte bryr sig om reglerna och bara bryter dom när dom ser att ingen helper är där.
Jag brukar skriva /help eller /report så att ni kom.
Jag kommer vara ig ofta och ta emot Reports och helps.

Jag skulle ta många intervjuer och mer ifall jag blir jobb ansvarig. Jag skulle gärna vilja utveckla servern på både rpn och att hjälpa folk.

Jag önskade att jag nånsin fick en chans. Och jag är super snabb i pm.
Jag är ganska känd ig Alltså Post Malone.
Då brukar folk rdma mig eller vdma mig. Bara för att dom typ inte gillar min karaktär och sånt.
Jag skulle gärna vilja lösa problemet.
Fast då brukar det ta typ 3 minuter innan en staff svarar på reports.
Fast det kan jag fixa.

Jag kommer se till att få bort folk som inte köra på det magiska stället unive. Jag kommer se till så det inte är några lallare och jag kommer också kolla på medlemskaps intervjuer och ta doms intervju.

Jag önskade att jag nånsin fick ta en chans med att försöka hjälpa servern.
Jag bara vill så gärna hjälpa servern.

Har många ideer som kan hjälpa.
Detta var min första typ.
Hoppas du gillade vad du läste Philip320/Limpis.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer kunna va aktiv minst 5 timmar per dag. Kan visa mitt schema.
Måndag skola:14:50 kan spela när jag slutar 20:45
tisdag skola:14:50 kan spela när jag slutar 20:45
Onsdag skola:14:50 kan spela när jag slutar 20:45
Torsdag 14:50 till 20:45
fredag 14:50 till 00:00
Lördag 07:00 till 23:45
Söndag 07:00 till 21:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i server över 1.4 år,spelat som medlem i 11 månader spelat som krim 4 månader spelat och kommer gärna fortsätta spela på denna fina server i minst 10 år till.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej. Fast jag kommer ändå försöka mitt bästa på denna ansökan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså. Igentligen väljer ni för asså jag kommer ändå jobba så hårt och bra jag kan. Hoppas ni tyckte om min ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka