Nekad Anderlarong | Ansökan till Staff [Julle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: Voicechat87#6585

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vet hur man kan hantera mycket stress. Typ ifall nån sitter i support och säger någon har gjort fel kan jag fråga vad och hur det hände. Sen så kommer jag kolla ifall han har hans discord ifall den personen har brytit mot ett regelbrott och fråga om dens id. Sen när jag hittar det så kan jag fråga han om hans historia och kolla ifall det stämde. Sen tänker jag fråga ifall den personen har medal klipp eller nått annat klipp på när den gör fel. Jag vet typ alla reglar. Så jag kan specca vissa personer och kolla typ 1-2 minuter sen så kan jag kolla ifall jag har fått något report eller help så jag kan ta emot den. Jag vet hur man hanterar mycket stress aktiga situationer. Och jag kommer alltid kolla så jag inte gör misstag. Jag kommer sitta i support mycket ifall jag blir godkänd och ta in alla personer som behöver hjälp. Jag e specielt bra på lyssna och prata då jag har bra betyg i skolan. Jag är snäll så jag brukar oftast ge dom en snällare ban eller en kick ifall någon gör ett regelbrott som dom förstår själv dom har gjort och inte kommer göra den igen. Jag kommer va online super mycket varje dag minst 6 timmar. Jag kommer ta rp och support ärenden så fort jag ser dom. Jag kommer hålla koll så båda partierna håller med och jag kommer försöka göra så icke medlemmar eller folk som gör regelbrott med flit hade fått en normal ban för då har dom inte tagit rpn så seriöst. Jag kommer ta detta helper rollen så seriöst och bra som möjligt. Igentligen så kan jag ta vilken ni vill då jag e bara specielt bra när det kommer till support och rp. Jag har rpat på servern i snart 1 år och då vill jag gärna testa något nytt. Jag kommer försöka ta så många ärenden så möjligt och ställa det till rätta. Jag vet hur man hanterar folk som bara förstör och jag vet hur man kan försöka undvika scenarion där folk i det fail rpar eller nått sånt. Jag kommer rpa ibland fast mest staff arbete. Jag tänkte ifall någon behöver ta en paus så kan jag istället ta emot i support. Jag kommer typ 95% staff arbete och 5% rp. Då kommer jag rpa som en vanlig spelare på servern. Jag tänkte inte abusa eller nånting jag tänkte ba rpa och kolla i många scenarion så ingen gör fel.

Jag kan ganska många commands kan göra en lista
/ban och sen hur länge och vrf dom vart bannad
/kick orsak
/v spawna in bilens namn
/tpm far till det stället du satt gps på kartan.
/noclip går onsynlig
/goto går till en spelare
/giveitem ger en sak typ telefon
/clearall tar bort allt den har.
/dv 10 så tar du bort alla bilar inom 10 meter.
/svban då du är sv och bannar en i 1timme.
/revive revivar en död/medvetlös person
/toggleid du ser alla spelares id.
/givemoney du ger en spelare pengar.
/bring då hämtar du en spelare.
/giveskin då ger du den spelar kläd menyn.
/givepedmenu så ger du en spelare ped menyn
/freeze du fryser en spelare så den inte kan röra sig.
/reportlist du kollar reports
/m du pmar någon
/spec du speccar den
/help du behöver hjälp.
/report du rapportera någon som gör fel eller har gjort.
/unban då ifall dom har gjort banöverklagan och lyckats.
det var alla kommands jag visste.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mitt schema:
skola måndag:17:00-20:00
skola tisdag:17:00-20:00
skola onsdag:17:00-20:00
skola torsdag:16:30-20:00
skola fredag:16:00-22:00
Lördag:11:00-21:30
Söndag:11:30-21:30
Ledig måndag:12:00-20:30
Ledig tisdag:12:00-20:30
Ledig onsdag:12:30-21:00
Ledig torsdag:12:00-21:00
Ledig Fredag:12:00-21:30
Lördag:11:00-21:30
Söndag:11:30-20:30
då jag har mycket läxa och plugga mycket.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i server över 1.4 år,spelat som medlem i 11 månader spelat som krim 4 månader spelat och kommer gärna fortsätta spela på denna fina server i minst 10 år till.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har spelat i server över 1.4 år,spelat som medlem i 11 månader spelat som krim 4 månader spelat och kommer gärna fortsätta spela på denna fina server i minst 10 år till.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag e beredd att jobba varsom helst för jag kommer ändå försöka mitt bästa och göra det rätta. Jag kommer försöka ta så många reports ifall jag blir support ansvarig och in game ifall jag blir rp ansvarig. Jag kommer ta intervjuer hela dagen ifall jag blir jobbansvarig och jag kommer sitta i donation hela dagen och ta emot donation ärenden och jag kommer försöka ta så många som möjligt. Ifall jag blir krim ansvarig kommer jag specca många krim scenarion och ta emot krim support. Jag vet hur man hanterar och byter kanaler då jag har haft en egen ped shop. Jag vet hur allt fungerar och kommer hjälpa nya folk. Jag kan visa hur man gör i discord och hjälpa icke medlemmar med att bli medlem genom att säga att dom ska hoppa support typ eller medborgare 1 och sen så säger jag ur man gör. Detta var min ansökan hoppas ni gillar den. Hej

Tillbaka