Accepterad Anderlarong | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Taxi#3765

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: jag vaknar 6:30 äter frukost 6:45 spelar framtill 07:45. Det är så varje dag på morgonen och efter skola så kommer jag hem 14:50 stänger av 23:00 så är det varje dag förutom fredag till söndag då jag ibland är uppe hela natten.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 1 år nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har ingen bild men 23 gånger. Men jag har Som sagt lärt mig av alla misstag.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom ska underlätta jobbet för staffs genom att kicka eller banna personer som gör fel. Dom ska hålla koll så scenarion går den rätta vägen och dom ska övervaka spelare kan man säga. Dom ska använda sig av rätt tid på Ban osv. Dom ska kolla så ingen begår fel i stora scenarion och dom ska fortsätta rpa som dom alltid har gjort. Och dom ska försöka ta rätt beslut så dom inte gör fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är aktiv 24/7 och jag har mycket erfarenheter inom servervakts avdelningen. Jag tar bra beslut och jag rpar super bra. Alla mina namns va när jag var icke medlem och jag lär mig av dom. Jag är mogen man och jag är väldigt bra på att hålla bra beslut. Jag bannar och kickar efter scenario ifall det inte är grovt. Jag har inte igång toggle id i scenarion och jag vet hur allting funkar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ifall du och din kompis är ute och cyklar sen börjar han rdma och loota han. Sen vägrar du och banna och utgår som ditt vanliga. Sen när killen skriver ooc bannar du han istället. Eller. Du är i skottscenario och vill inte förlora ditt vapen så bestämmer du dig att revivea och fortsätta scenariot. Jag ser att många gör detta och detta gillar jag inte så när jag ser detta kommer jag direkt återgärda dom för sv abuse.

-rep det var inte länge sedan du fick servervakts rollen, antar du fick indragen och där sägs det mycket om den borde bli godkänd eller ej.

-rep det var inte länge sedan du fick servervakts rollen, antar du fick indragen och där sägs det mycket om den borde bli godkänd eller ej.
Jag fick dock indragen för jag råka ha toggleid i 3 sekunder.

Jag försökte få tag i regelbrott fast staffen brydde sig bara om att jag hade igång toggleid. Jag fick id då stängde jag a fast för sent tydligen.

Godkännd efter muntlig intervju lycka till som SV
Din Servervakt Ansökan har accepterats. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka