Nekad Anderlarong | Ansökan till Servervakt (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Taxi#3765

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Irl: Klockan 07:00 vaknar jag och sen går till skolan. Sen 14:50 kommer jag hem och då börjar jag rpa och göra scenario. Sen efter det börjar jag jobba lite. Sen lägger jag mig vid 22:00 typ och kollar på telefon till 23:00. In game: Rpar 14:50 med min kompisar. Sen brukar ja jobba och sälja lite bilar. sen gör jag bara som vanligt. Gör ett roligt stort scenario.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i över ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte hur man tar bild fast det står 21 Fast super många var fel bannade. Jag har blivit unbannad typ 40% för dom banna fel id eller såg dom fel på klippet.Samt när jag var icke-medlem visste jag inte så mycket om det. Fast nu när jag har spelat mycket så har jag lärt mig alla fel. Och alla bans har jag tagit lärdom av. Bild kan ni få i pm. Har medal bild på senaste.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom ska hålla reda på att folk inte förstör scenarion. Dom ska alltid se till så det är rätt för båda partierna. Dom ska se till så alla har roligt. Man ska hålla reda så ingen gör regelbrott och man ska alltid ta rätta återgärderna. Dom ska se till så ingen skapar problem när ingen staff är där. Och dom ska alltid se till så ingen säger något fult. Dom ska inte själv göra regelbrott för dom är sv. Och dom ska alltid se till så doms kompisar inte gör fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit servervakt förut. Och jag skulle gärna vilja bli det igen så jag kan ta återgärder på folk som förstör scenarion och sånna saker. Jag är kriminalvården chef och många lallar i fängelset. Och det skulle jag behöva fixa. Jag skulle göra stora scenario och kunna ta återgärder på folk som gör fel. Jag är aktiv mycket och jag kan ta rätta beslut.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption börjar jag med. Du ser din kompis tjuvkoppla en bil. Du vägrar kicka han för suntförnuft. Sen så börjar han vdma eller rdma folk. Och då kickar eller bannar du inte då heller. Och ifall du typ är i skott scenario och vill inte förlora ditt vapen så kanske du revvar och börjar skjuta igen. Sen så när du blir 12 timmad så revvar du dig själv. Och detta är förslag som jag har sett av mina kompisar. Och jag vet rätt och fel. För jag lär mig mycket om mina bans. Och alla har jag ångrat.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top