Nekad Anderlarong | Ansökan till Servervakt [Maxi45]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Voicechat87#6585

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Först så brukar jag vakna sen så brukar jag kolla på telefon sen så brukar jag gå in och rpa på servern. Sen så är jag ute mycket och spelar när jag inte e ute.

Hur länge har du varit medlem på Unive? I över 10 månader spelat i över 300 timmar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte hur man tar bild fast det står 17 fast vissa var false ban en kille satt i min bil så då skrev dom fel id och banna mig iställer.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Doms uppgift är att förlättnas helper och uppåts jobb så dom inte måste specca varje scenario man gör och sen så kan sv göra scenarion bättre genom att dom bannar typ dom som gör fel och mer. Sv dom kan kolla också ifall nån gör fel så kan man kicka eller banna och skriva vad dom gjorde fel. Så dom kanske lär sig till nästa gång.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag brukar inte bryta mot regler eller nått. Alla mina banns var mest när jag var icke medlem. Typ jag brukar oftast göra stora scenarion och brukar göra så alla har samtycke på scenariona. Jag brukar kolla så ingen lallare eller sånna brukar komma in då brukar jag skriva /help eller /report fast då brukar ingen svara ibland. Det e därför jag vill ansöka till sv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall du revvar din kompis mitt i ett scenario där man skulle dö och sen så vinner man själv. Och abuse det är när man typ använder den på fel sätt typ i stora skott scenarion eller sånt och sen så revvar man sig själv det e abuse.

Detta var min ansökan hoppas du gillar den.
Ex roller
Saras bil och mc Chef
Marja lisas hästberg biträdande chef
Rtj chef
Qpark chef 2x
sjukvården 2 x sjukvårdare
polis 3x studerande
båtbolaget 1x anställd
och mer

Ex gäng roller
Zero tolerance springis
Brixton family boss
Det var allt hejdå mina sköna gubbar och flickor

Din Servervakt ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Tillbaka