Nekad Anderlarong | Ansökan till Servervakt [KleckeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Voicechat87#6585

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: 15:00-23:00 Spela äta skola vänner .
Tisdag: 14:00- 00:00
onsdag: 16:00- 22:30
Torsdag: 14:10- 23:30
Fredag: 14:00- 04:00
Lördag: 14:00- 05:00
Söndag: 15:00- 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? i 9 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte hur man tar bild fast det står 16 fast vissa var false ban en kille satt i min bil så då skrev dom fel id och banna mig iställer.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Se till så ingen gör fel typ regelbrott och sånt. Dom försöker förstärka rpn utan icke medlemer och lallar. Dom ska skydda rpns skull genom att banna eller kicka folk som gör fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit medlem i över 9 månader och då vill jag testa nått nytt alltså servervakt. Då jag kommer försöka skydda rpn och dom som gör fel kan jag banna eller kicka. Jag kan försöka göra så inga icke medlemar förstör rpn och scenarion för oss.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ifall du och en kompis för hela tiden så revvar ni båda sen så är dom i scenario fast då revvar dom och det får man inte. Ifall din kompis gör massa regelbrott och du gör inget åt det blir det korruption.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top