- Meddelanden
- 2,090
- Reaction score
- 53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus
Vad heter du på discord? Voicechat87#6585
Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar hjälpa folk och sälja köpa bilar. Rpa så mycket jag kan. rpa så bra och så hög rpa alla kan i rpn.
Hur länge har du varit medlem på Unive? i 7 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte hur man tar bild fast det står 16 fast vissa var false ban en kille satt i min bil så då skrev dom fel id och banna mig iställer.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som jag har sett brukar dom göra så alla rpar bra och normalt. Brukar göra så ingen förstör. Brukar göra så alla tycker att det blir en bra rp. Gör så ingen bryter mot reglerna. Brukar ofta hjälpa rps. Bannar dom som gör fel eller kickar.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag kommer alltid göra så alla tycker om sv. Kommer göra så det alltid blir en normal rp.kommer göra så alla tycker om rpn som dom har. kommer alltid hålla bra rp nivå kommer göra så alla rpar. kommer göra så många kan komma och rpa.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att ifall din kompis typ dör av en annan revvar du han och sen kickar den andra för dom kände varan. att du inte bannar din kompis ifall han bryter mot reglerna.
Vad heter du på discord? Voicechat87#6585
Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar hjälpa folk och sälja köpa bilar. Rpa så mycket jag kan. rpa så bra och så hög rpa alla kan i rpn.
Hur länge har du varit medlem på Unive? i 7 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte hur man tar bild fast det står 16 fast vissa var false ban en kille satt i min bil så då skrev dom fel id och banna mig iställer.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som jag har sett brukar dom göra så alla rpar bra och normalt. Brukar göra så ingen förstör. Brukar göra så alla tycker att det blir en bra rp. Gör så ingen bryter mot reglerna. Brukar ofta hjälpa rps. Bannar dom som gör fel eller kickar.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag kommer alltid göra så alla tycker om sv. Kommer göra så det alltid blir en normal rp.kommer göra så alla tycker om rpn som dom har. kommer alltid hålla bra rp nivå kommer göra så alla rpar. kommer göra så många kan komma och rpa.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att ifall din kompis typ dör av en annan revvar du han och sen kickar den andra för dom kände varan. att du inte bannar din kompis ifall han bryter mot reglerna.