Nekad Anderlarong | Ansökan till Servervakt [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Voicechat87#6585

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar hjälpa folk och sälja köpa bilar. Rpa så mycket jag kan. rpa så bra och så hög rpa alla kan i rpn.

Hur länge har du varit medlem på Unive? i 7 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte hur man tar bild fast det står 16 fast vissa var false ban en kille satt i min bil så då skrev dom fel id och banna mig iställer.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som jag har sett brukar dom göra så alla rpar bra och normalt. Brukar göra så ingen förstör. Brukar göra så alla tycker att det blir en bra rp. Gör så ingen bryter mot reglerna. Brukar ofta hjälpa rps. Bannar dom som gör fel eller kickar.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag kommer alltid göra så alla tycker om sv. Kommer göra så det alltid blir en normal rp.kommer göra så alla tycker om rpn som dom har. kommer alltid hålla bra rp nivå kommer göra så alla rpar. kommer göra så många kan komma och rpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att ifall din kompis typ dör av en annan revvar du han och sen kickar den andra för dom kände varan. att du inte bannar din kompis ifall han bryter mot reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka