Accepterad AnderBagge | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AnderBagge

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199436595269/

Ditt Hex-ID: 110000157ff0045

Vad är din discord tagg? Lasse#2185

Vem var det som bannade dig? @Karimoooooo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle ta en bil som en sån där npc kommer med bilen när någon har ring dit den och då så drog jag ut npc'n ur bilen och skulle sno den för att jag inte har någon bil och då så drog npc'n ut mig ur bilen och då så slog jag npc'n 1 gång och det var lite utanför piren och då så blev jag bannad i 3 dagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sno en bil som någon ringt dit till piren lite utanför till och med, och då så när jag skulle sno bilen så drog jag ut npc'n och då så drog han ut mig och då så slog jag han 1 gång och då efter det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för att jag var lite utanför piren och lite innanför piren och jag skulle sno en bil och det kanske man inte jag på allmän plats men och så slog jag npc'n också och det får man ju inte heller göra på piren så att det var jag som gjorde fel och jag vill jätte gärna överklaga denna så att jag får unban och så kommer jag absolut inte göra samma misstag igen och jag ber om ursäkt att detta hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så har jag blivit perma bannad för anledning: . fast det är ju en felaktig ban om man bannar någon för: . så att jag har fått några mer temport avstängningar men dom har jag överklagat men denna bannen som jag har nu är en avstängning som jag har gjort och att det var fel // TOTALT 20 BANS tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte jag hade brytt mig och bara sprungit förbi och att jag inte hade försökt snott bilen och slagits med en npc på allmän plats jag vet inte om jag var utanför eller innanför piren. Men alla fall så kommer jag absolut inte göra om detta jag ber om ursäkt att detta misstag hände och jag ska bete mig så mycket som helst på unive för att det är stor rp nivå på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska sno bilar på piren och slåss på piren jag har läst alla regler och ska tänka på det regel brottet jag gjort så att jag inte ska göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka