Nekad AnderBagge | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AnderBagge

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199436595269/

Ditt Hex-ID: 110000157ff0045

Vad är din discord tagg? Anderbagge#2185

Vem var det som bannade dig? @Philip320

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var utanför sjukhuset och skulle lalla med /sme nyper hans pen*s på en random grabb och då så kom det kanske 2 andra personer som inte ens var med i dramat, men då så började dom slå mig och den andra personen och dom hade inget med de att göra och då sen så blev jag bannad i 3 dagar av 320master och då så valde jag att göra en banöverklagan av vad jag har gjort fel och jag kommer inte göra om det vet inte ens varför jag gjorde det men jag kommer förstå efter min ban att jag absolut inte kommer göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utanför sjukhuset efter jag fått vård och då så såg jag en grabb som skrattade åt mig för någonting och då så valde jag att lalla lite med /sme så att då gjorde jag /sme nyper hans p*nis och då så skrattade han och sprang iväg och då kom det några andra grabbar och bara slog båda oss utan anledning och då så blev jag bannad och jag vill jätte gärna bli unbannad efter jag har gjort min banöverklagan så att jag ine kommer göra om det och det var alla vi som gjorde fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för att jag gjorde att folk skrattade åt mig och då så tänkte jag då så kan jag göra någonting så att han skrattar ännu mer och då så gjorde jag den där grejen med /sme som står över denna fråga och då efter vart jag bannad och det var ju ingen felaktig ban så att det var ju jag som gjorde fel och det vill jag överklaga för att jag vill bli unbannad så att jag kan köra på servern nu igen för att jag vill rp'a mycket bättre efter min ban. Jag kommer förstå efter min ban att jag inte kommer göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så har jag blivit perma bannad för anledning: . fast det är ju en felaktig ban om man bannar någon för: . så att jag har fått några mer temport avstängningar men dom har jag överklagat men denna bannen som jag har nu är en avstängning som jag har gjort och att det var fel // TOTALT 8 BANS

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gjort så att han hade skrattat mycket mer och då så skulle jag inte gjort det för att då hade inte dom andra kommit och slagit oss fast jag slog aldrig men det var ju fortfarande jag som gjorde fel så att jag skulle inte gjort det från början för att då så hade jag inte blivit bannad i 3 dagar så att jag vill överklaga på detta problem jag ställt till med

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte ska lalla med /sme och att man inte ska få någon uppmärksamhet så mycket i rp. Så att jag har lärt mig någonting efter min ban och jag vill överklaga detta och vill verkligen bli unbannad och så kommer jag aldrig göra om detta för att nu har jag lärt mig det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka