Nekad AnderBagge | Ansökan till Servervakt [Adel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AnderBagge

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adils

Vad heter du på discord? -RSW / Lars Grenlund#2185

Ange ditt födelsedatum 23 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kan spela på unive när jag vill . Måndag - 07:00 - 22:00 . Tisdag 07:00 - 22:00 . Onsdag 07:00 - 22:00 . Torsdag 07:00 - 22:00 . Fredag 07:00 - 02:00 . Lördag 07:00 - 02:00 . Söndag 07:00 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem sen 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1072545507437719644/1075810447086854144/image.png /// 16 stycken

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Om man inte kan reglerna själv som servervakt så ska man inte heller vara servervakt. Om någon lallar så ska man kicka personen men om någon grovt rdm eller power gamear eller uppenbart bryter mot reglerna så ska man SV banna personen. Sen kan man också som servervakt dv bilar så man rensar servern på bilar lite då och då man ska inte heller använda sina perms fel abusa eller hota med de tex om nån gör något mot dig så tycker jag verkligen inte att man ska hota personen med tex ska jag kicka dig? eller ska jag banna dig? bara för man har perms ska man inte använda de som fel och tro man är mäktigare och större än tex vanlig Medlem. Att kolla så att servern står till det rätta, och att om någon gör fel så ska man servervakt kicka personen eller servervakt banna personen som är i 30 minuter och jag har vart servervakt på ganska många servrar så att jag vet vad man ska göra och vad man ska inte göra som en servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Vdmare, rdmare, lall, slåss med folk och inte kan bete sig allmänt. Jag vill också vara förebild för nya spelare på servern. Jag vill också kunna dv bilar, det står en bil tex mitt i vägen på motorvägen så folk slipper krocka i den osv. Jag vill också göra så att staffs slipper lägga ner tid på folk som inte ska ha så lång ban men ändå få en ban så dom lär sig. och för att unive brukar ha ganska mycket lallare som slåss på torget och säger massa kränkande ord så att jag tar och lägger kortet på bordet och säger att jag ska bli servervakt på denna stora och sociala server för att hjälpa till och kolla läget så att inget är fel.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. förekommande definition av korruption är: Att utnyttja sin ställning för att uppnå otillbörlig fördel för egen eller annans vinning. och abuse: är om man noclipar som servervakt igenom en vägg eller andra grejer och kickar random personer som inte har gjort något tillexempel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka