Accepterad anden1 | Medlem ansökning [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anden1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? topg2007g

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cristano Jorlin, Cristano är 21 år gammal född 2002-03-22. Han är uppväxt med sin mamma och pappa som ensam barn. Hans personlighet är väldigt framåt då han oftast säger vad han tycker och tänker. I sin uppväxt så var han ganska normal för det mesta. Han hoppade av gymnasiet och då sa hans föräldrar att han skulle behöva betala hyra för att bo kvar, så då började han sälja droger för att tjäna ihop pengar till hyra så han fick bo kvar i huset. Han tjänade väldigt mycket på att sälja droger så hans föräldrar förstod att han gjorde något olagligt eftersom han inte hade något jobb då fick han inte bo kvar och bröt kontakten med Cristano eftersom de blev väldigt besvikna. Han tycker pengar är väldigt viktigt att ha så han kan göra vad som helst för att tjäna ihop pengar även om det kan var olagligt, bara han får in pengar på kontot är han nöjd. Cristano försöker ofta ha roligt i livet genom att kul med sina vänner genom att spela golf på fritiden, och på helger brukar han oftast festa med sina vänner och ha kul, han är också väldigt intresserad av bilar vilket är en anledning till varför han alltid vill tjäna pengar, eftersom han vill ha så mycket pengar som möjligt så han kan köpa nya bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att köra seriöst roleplay, jag skulle vilja bli kriminell för jag tycker det verkar kul att vara på fivem men det är inget jag kommer stressa till att bli så under tiden så vill jag just nu bara bli medborgare så jag kan göra lite fler saker och ta spelet seriösare. Men jag antar det jag kan bidra med är seriös rp typ.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex. om du blir rånad och han som rånar riktar en pistol mot dig så måste du vara rädd och inte bara springa iväg typ, du måste liksom låta personen råna dig så det blir realistiskt.

Hur hittade du Unive? Min kompis spelar på servern och han rekommenderade den.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka