Nekad anden1 | Ban Överklagan [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anden1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198987108442/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d34605a

Vad är din discord tagg? topg2007g

Vem var det som bannade dig? pypzsl

Bild på banmeddelande: ban 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag försökte råna en kille utan att vara krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte i min bil till gruvan och så såg vi en kille då hoppade vi ut ur bilen och försökte råna han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men jag trodde att man fick göra personliga små rån utan krim rollen, trodde man bara inte fick göra gäng aktiviteter som att råna banker och sånt utan krim. Så egentligen är bannen inte felaktig men jag vill be om en ny chans eftersom jag inte visste så nu har jag lärt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg exakt vad för bans jag har fått, men vet att jag har blivit bannad förut i typ en timme för olika saker nån gång, även fast jag inte kommer ihåg vad för bans det var så vet jag att jag lärde mig från dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte försökt råna personen såklart, men som sagt så trodde jag man fick göra personliga små rån utan att ha krim rollen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig nu att jag inte får råna folk utan krim. Vill tilläga här att jag har läst reglerna men inte alla kriminell regler eftersom jag inte har kriminell roll så har inte tänkt att jag behövde det. Så det var ju dumt men därför ber jag om en ny chans och att jag ska läsa alla kriminell reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka