Accepterad anden1 | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anden1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198987108442/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d34605a

Vad är din discord tagg? kungen101

Vem var det som bannade dig? nfvgvg

Bild på banmeddelande: ban unive 3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nu i efterhand har jag lärt mig att jag inte får plocka kokain blad utan krim så det var ju därför dom valde att banna mig, men alla jag har frågat har sagt att man får det, inklusive massa gäng så jag tänkte ju inte dom skulle ljuga eftersom dom har spelat på servern längre än mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget speciellt hände innan direkt men jag gick runt och plockade kokain blad i ungefär 30 min sen blev jag bara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja bannen var ju korrekt, men jag ber om att ni kan sänka ban tiden eller lyfta den helt eftersom jag anser att 5 dagar ban är lite länge för den här saken.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för jag försökte råna en kille, och jag har lärt mig av det på så sätt att jag inte har gjort det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte plockat kokain blad, men eftersom jag och mina kompisar har plockat kokain blad i en vecka utan att bli bannad eller få varning, och alla jag har frågat har sagt att man inte behöver vara kriminell för att plocka t.om massa gäng som jag skulle gissa att vissa av gängen har staffs som spelar för dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ha lärt mig att man inte får plocka kokain blad utan kriminell roll. Men som sagt så har jag inte haft några problem med det innan. Vill också tilläga att utan medlem går det inte att plocka kokain eftersom den funktionen inte fungerar då, men sen när man har medlem så går det, så då undrar jag varför ni tillåter funktionen att plocka kokain blad för medlemmar om man inte får det? Det hade varit mycket smartare att inte överhuvudtaget ens kunna plocka utan kriminell roll, eftersom annars tror folk, inklusive jag att man får plocka kokain blad eftersom det går direkt när man får medlem rollen. Och så har alla gäng som jag har sålt till sagt att man får göra det utan att vara kriminell. Sen så hittar jag inte någon reglar som säger att man inte får det. Vill också säga att min kompis som blev bannad för fear rp någon dag sedan var där och plockade kokain och staffsen kollade på men dom banna inte han.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår. Vill tilläga här och fråga om nån annan staff läsa och hjälpa för han som banna är allmänt dryg och verkar ha något emot mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka