Nekad anden1 | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anden1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198987108442/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d34605a

Vad är din discord tagg? topg2007g

Vem var det som bannade dig? Gabi

Bild på banmeddelande: five m ban 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tasade min kompis utan att ha kriminell roll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag testade taser på min kompis inget speciellt hände innan det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag gjorde fel antar jag men visste inte om att man inte fick använda taser när man inte va kriminell, trodde bara det var tyngre vapen som pistoler och sånt man inte fick använda.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för mild vdm förut men den var felaktig och blev unbannad på en gång typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använt tasern på min kompis men som sagt så visste jag inte att man behövde vara kriminell för att göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte får ha vapen utan kriminell roll, så det jag kommer göra annorlunda är att inte ha vapen.
Vill tilläga här att jag har läst grundregler och så men har inte lärt mig kriminell reglerna eftersom jag inte hade kriminell roll.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Ni har inte tänkt att acceptera eller neka den eller varför tar det så länge?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka