Nekad Anden | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anden

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Anden7778

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Nejda#0369

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2003

Berätta om din karaktär. Johan är 37 år gammal och är en vanligt ganska omtyckt kille som har många vänner. Han är en lugn person som gillar att prata och samarbeta. Han kommer från Göteborg där hans familj bor men nu har han valt att flytta och klara sig själv. Han Gillar att åka runt och hänga med sina polare med deras olika bilar. Han gillar att titta på hans sociala medier och vara social med hans vänner. Han brukar jobba mycket så han kan leva som han vill och inte behöva ha några bekymmer. Han kan jobba runt 15 timmar utan att pausa för att han brinner för att arbeta. Han äter gärna ute när han kan och inte jobbar för när han jobbar så blir det mackor eller tacos med vatten. Han är singel och vill gärna ha någon som är och betyder något i hans liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer kunna bidra till att det blir allt mer senarion som är intressanta och att bidra till att det blir mer jobb skapade vilket kan leda till att det finns mer och allt fler gånger chans till bättre och utvecklande senarion som utvecklar karaktären.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker det då jag är en person som tar ansvar och gör det vad man ska göra och jag hjälper även till i den mån jag kan.

Hur hittade du Multistaden? Genom fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla min karaktär och se var den leder mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka