Accepterad Anden | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anden

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Anden7778

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Nejda#0369

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Johansson och jobbar för tillfället på postnord men har har en dröm som han har haft sedan han började gymnasiet. Att bli mekaniker. Det gjorde så att han gick fordons linjen och gick ut med väldigt bra betyg. Men nu kommer det svåra i hans karaktär: att kunna skaffa jobbet. Johan kan vara tillbaka dragen och lite blyg och har därför haft svårt att kunna skaffa ett jobb. Han uppväxt var inte den enklaste. Han kämpade för att få bra betyg men han var väldigt blyg och hade inte många vänner. Men det gjorde inget för hans bästa vän fanns alltid där. Men sedan kom dagen Johan hade önskat aldrig hade kommit. Hans bästa vän skulle flytta. Efter det fick han det ännu svårare att prata med folk om sina känslor. Denna karaktären bygger på att han är blyg och lite tillbaka dragen. Han är duktig och följer tider bra. Han har det inte svårt när det gäller det ekonomiska då han har koll på grejerna.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att jag kan utveckla serven och ge serven en bra spelare som brinner för att Rpa. Jag kommer inte att satsa på ngra pengar utan kommer att satsa för att få min karaktär utvecklas och kanske få min karaktär att inte vara lika blyg. Jag tycker själv att jag kan ge mycket till serven och ser mig som en stor tillgång till serven. Kommer bidra med att

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill rollspela och utveckla min nivå i rollspel och även kunna ta min karaktär vidare i livet och kunna utvecklas.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom att vara inne på fivem Servers och såg att denna serven såg ut att passa min utvecklings nivå.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla min karaktär och få den att försöka att inte vara lika blyg som han är idag. Även att skaffa ett jobb åt han för att kunna uppfylla hans stora dröm han har haft i en oändlighet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka