Accepterad Anden | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anden

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Anden7778/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Andersson

Vad är ditt discord namn? Anden#0369

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Johansson och är 33 år gammal och gick ut fordonsgymnasiet inriktning mekaniker och började jobba som mekaniker direkt efter gymnasiet och jobbade där i 6 år sedan valde Johan att söka till polis linjen för att utbilda sig till polis vilket han hade som dröm redan som 13åring. Han blev väldigt lycklig när han fick reda på att han kom in och pluggade hårt tills han blev polis och jobbade där i 3 år.

Men sedan så träffa han sin kärlek och valde att flytta ihop så han valde att säga upp sig som polis och börja jobba som mekaniker igen och han har inte ångrat det för att det finns mer tid för tjejen och att fixa i bostaden.

Johans bakgrund är att han växte upp med sin familj i Västra Götaland och har bott i samma hus till han var 25 och hans familj består av hans föräldrar och 2 systrar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tror att jag kommer att bidra till bra Rp och har ett brinnande intresse för serven då jag även spelade här i våras men min Wl blev borttagen så känner att jag vill börja spela på riktigt igen för att förra gången jag spelade så tyckte jag det var väldigt kul och jag tycker att detta är en väldigt bra server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker att det är en bra server och att jag tycker som förra gången att jag har kul Rp på den och att den är hyfsat hög nivå på serven och åldern på serven.

Hur hittade du Unive? I våras genom en polare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär och kanske testa på nya saker. Johan är en skön snubbe och säger aldrig nej till att träffa nya människor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att spela vidare på min karaktär och ha kul på serven. Jag vill utveckla han och se vart det tar mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar endast denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka