- Meddelanden
- 29
- Reaction score
- 6
Vad är ditt namn i verkligheten? andre
Ditt discordnamn: andrej*low#7051
Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2007
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag spelat på servern länge och har mycket erfarenhet av vad det finns för rp och vad som kanske behövs bättras hos olika parter, jag anser att jag är tillräckligt kompetent för att bli helper för jag har förbättrats under min tid på unive och jag har spelat här i snart över 1,5 år och 3 månader utan att vara med i dcn då jag testa rp först. jag vill även visa att jag kan och att jag inte ställer till med något och att folk kan lita på mig och inte ta mig för givet. specca och ta support ärenden är ngt jag kmr göra dagligen och verkligen LÄGGA tid på, hjälpa till och vara aktiv bygger upp servern att specca och dva bilar som står ivägen och hindrar körande bilar att krocka eller banna och hålla undan folk som inte ska vara inne på servern pga dem kan vara ett problem eller liknande.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? just nu har jag haft inbrott men jag kör aktivt ändå och försöker bli staff just nu men är aktiv dygnet runt i både pm och på datorn. så alla dagar förutom kanske max 1 dag i veckan då jag reser till min mamma.
Hur länge har du spelat på Unive? 1,5 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? bara vart servervakt, men kan mycket mycket commands
som dessa:
/kick, man kickar från servern
/svban, ban i 1 timme
/sqlban, allt över 1 timme uppåt
/sqlbanhistory, visar alla som blivit sqlbannade nyligen
/sqlunban, tar bort ens spelares ban
/freez, man gör så tex en person i en bil blir stilla och inte kan röra sig
/unfreez, gör så personen kan röra sig igen
/sv, svchatt ingame
/sc, staffchatt ingame
/who, kollar om personen har medlem eller är icke medlem tex
/revive, revvar person
/setjob, man ger en spelare ett jobb
/clearall, man clearar ens spelare inventory
/giveitem kan även vara /givemoney eller liknande, då ger man ett föremål till en spelare
/dv, tar bort en bil från servern och bilen kmr tbx efter restart
/bring, bringar en spelare till en plats
/tpm, man markar en plats på kartan och sedan skriver man tpm och då kmr man dit
/goto, då går man till en person genom att skriva id efter goto
/spec, man kollar som att vara i noclip fast man åker auto med personen
/toggleid, man ser id auto
/togglename, man ser namn och id auto
finns fler kan fler men inga som jag kmr på nu
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kriminell och det fattar nog alla själv varför och donation vill jag inte heller då jag har erfarenhet men inte beredd på att jobba aktivt med det
Ditt discordnamn: andrej*low#7051
Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2007
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag spelat på servern länge och har mycket erfarenhet av vad det finns för rp och vad som kanske behövs bättras hos olika parter, jag anser att jag är tillräckligt kompetent för att bli helper för jag har förbättrats under min tid på unive och jag har spelat här i snart över 1,5 år och 3 månader utan att vara med i dcn då jag testa rp först. jag vill även visa att jag kan och att jag inte ställer till med något och att folk kan lita på mig och inte ta mig för givet. specca och ta support ärenden är ngt jag kmr göra dagligen och verkligen LÄGGA tid på, hjälpa till och vara aktiv bygger upp servern att specca och dva bilar som står ivägen och hindrar körande bilar att krocka eller banna och hålla undan folk som inte ska vara inne på servern pga dem kan vara ett problem eller liknande.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? just nu har jag haft inbrott men jag kör aktivt ändå och försöker bli staff just nu men är aktiv dygnet runt i både pm och på datorn. så alla dagar förutom kanske max 1 dag i veckan då jag reser till min mamma.
Hur länge har du spelat på Unive? 1,5 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? bara vart servervakt, men kan mycket mycket commands
som dessa:
/kick, man kickar från servern
/svban, ban i 1 timme
/sqlban, allt över 1 timme uppåt
/sqlbanhistory, visar alla som blivit sqlbannade nyligen
/sqlunban, tar bort ens spelares ban
/freez, man gör så tex en person i en bil blir stilla och inte kan röra sig
/unfreez, gör så personen kan röra sig igen
/sv, svchatt ingame
/sc, staffchatt ingame
/who, kollar om personen har medlem eller är icke medlem tex
/revive, revvar person
/setjob, man ger en spelare ett jobb
/clearall, man clearar ens spelare inventory
/giveitem kan även vara /givemoney eller liknande, då ger man ett föremål till en spelare
/dv, tar bort en bil från servern och bilen kmr tbx efter restart
/bring, bringar en spelare till en plats
/tpm, man markar en plats på kartan och sedan skriver man tpm och då kmr man dit
/goto, då går man till en person genom att skriva id efter goto
/spec, man kollar som att vara i noclip fast man åker auto med personen
/toggleid, man ser id auto
/togglename, man ser namn och id auto
finns fler kan fler men inga som jag kmr på nu
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kriminell och det fattar nog alla själv varför och donation vill jag inte heller då jag har erfarenhet men inte beredd på att jobba aktivt med det