Inaktuell andej low | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

andej low

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Andre olofsson

Vad heter du på discord? andrej*low#7051

Ange ditt födelsedatum 6 September 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? vill kunna hjälpa folk att bli seriösa rpare och kunna hjälpa servern så mycket som jag kan göra på något sätt. samt ta intervjuer till folk.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? är inte nervös på intervjuer och är bra på att prata och samt skriva. jag är 14 år och är väldigt strik på att man ska följa regler osv och att man ska kunna de som står för att bli medlem på unive. låter ej någon släppas o få medlem även om personen blir ledsen osv. är aktiv varje dag på discorden samt servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? att vara trevlig och fortsätta som de kommer och inte vara kaxig eller något sånt. tycker man ska vara trevlig snäll osv. även om personen har någon diagnos elr något på de sättet så ska alla behandlas lika.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? medlemmar har ju lite mer fördelar ändå mot en som är icke medlem. tycker medlemar ska nästan alltid gå först i de taget. och dem ska även vara väldigt bra behandlade av folk på servern samt icke medlemar. tycker philip har gjort det bästa för medlemar. men som sagt det ska vara en fördel för medlemmar dem är alltid välkommna in på servern och alltid rätt till att fråga grejer dem ej är säkra på.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? dem ska kunna varje minsta lilla regel på servern för att inte tappa den och vill se hög rp nivå från specielt medlemmar! tycker ej de är ok att bryta mot en regel som man ska kunna. Misstag är misstag men kan gå till en viss gräns också.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? stort! att kunna hjälpa medlemmar att fortsätta rp och ha kul och alltid finnas för dem och hjälpa och samt ta imot intervjuer då.

Hur ser din aktivitetet ut? vet inte exakt timmar men spelar på servern minst 5 timmar om dan och är alltid aktiv på discorden.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på unive har aldrig kört häller på en annan server än unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inget mer om att jag liksom är inte nervös för att ta en intervju samt inte rädd för att säga nej osv!

Senast ändrad:
Tillbaka