Accepterad Andalv | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andalv

Välkänd Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
273
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? andalv0224

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktärs fullständiga namn är Victor Odén. Han är 30 år gammal. Han är född skåne men tidigt i livet flyttade han till Småland. Han har ett stort intresse för bilar och hans största dröm är att ha ett helt garage med sportbilar. Dock hade han en svår barndom där båda hans föräldrar dog och han har då fått bo med sin farbror Niklas som delade intresset att gilla bilar och det är även där Victors intresse uppkom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra RP eftersom att jag spelar som att det vore riktiga livet och jag leker liksom inte runt utan jag tar det på allvar. Jag vill även få till bra och roliga rp:s.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att “spela för motpartens vinst” i ett scenario innebär att båda personerna i scenariot ska ha kul, oavsett om de vinner eller förlorar. Det handlar om att den förlorande personen spelar med på att den har förlorar scenariot. Detta skapar en roligare och mer underhållande upplevelse för alla inblandade. Huvudsyftet är att alla ska ha roligt, oavsett resultatet

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. Några exempel är t.ex RDM och det menas med att man inte ska döda eller slå någon utan anledning. VDM är även en regel och betyder att man inte ska använda fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lite erfaranhet där jag då har varit med i några andra servrar och rollspelat där och även varit medlem där.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle bara vilja berätta att jag gärna vill vara med pågrund av att jag tycker det är kul och jag vill köra seriös men även rolig RP.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka