Ej Antagen Andalv | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget] [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andalv

Välkänd Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
273
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Alvin

Vad heter du på discord? and4lv

Hur gammal är du? 14 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? I några månader, vet inte exakt

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Först och främst så kommer jag satsa på att få båtbolaget framåt så att det blir ett aktivt företag som många vill handla hos. Jag kommer satsa på att anställa bra, kompetenta personer, och sedan även fixa p/a som kan hjälpa till att anställa bra kompetenta personer. Sedan så kommer jag satsa på att fixa samarbeten men de andra företagen som t.ex bäckhäst, marjalisas m.m. Och det pågrund av att stärka relatonerna mellan alla olika företag och få bra rp. Sedan så kommer jag såklart ta emot kritik och då lyfta det till staffs och så. Sedan så kommer jag fixa så att man t.ex kan lösa att vi kan laga, men även så att testkörningen funkar. jag kommer även inte tillåta lall på jobbet eller korruption.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är i nuläget P/A på båtbolaget så jag vet hur det fungerar, då jag jobbar väldigt ofta. Jag vet då vilka problem som finns med jobbet och vad som är bra! Jag vet även lite hur Chefs rollen fungerar och lite hur man gör

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag kan och jag kommer använda mesta dels av tiden jag spelar till att fixa med jobbet

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Yes

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka