Nekad Andalv | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andalv

Välkänd Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
273
Ditt discord namn: and4lv

Ditt Hex-ID: steam:11000014bfcb36b

Vad för typ av beslut gäller det? Det gäller ett beslut där jag fick två krimvarningar.

Vem/vilka tog beslutet? LK040 och Classic

Varför tror du själv att beslutet togs? Dessa åtgärder togs då de tyckte att jag fearrpade. Det var en person som från ingenstans sköt mot bilen och träffade föraren, bilen åkte då in mot en väg. Jag stannade i bilen ett tag då jag fick "ont". Därefter så ser jag en person med pistol som först riktar mot bilen. Min kompis har redan hoppat ut men lyckas ej få upp pistolen. Då riktar personen mot honom, jag bestämmer då mig för att hoppa ut ur bilen och skjuta honom då jag vill hjälpa min kompis liksom. Samt så vet ej personen att jag är i bilen

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker detta är felaktigt, först och främst så tycker jag inte en mild fearrp med ban på 1 dag borde ge två krimvarningar utan bara en. Sedan så riktar ju inte personen på mig utan på mig kompis som är bakom bilen liksom. Då tar jag chansen och hoppar ut och skjuter honom. Samt så vet han ej om jag är i bilen då det bara ser ut som en tvåsitsig bil.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Lyckas ej bifoga in klippet, men LK040 och Classic har klippet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka