Inaktuell Anbeza | Ansökan till Staff [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anbeza

Icke Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Ditt discordnamn: Anbeza

Ange ditt födelsedatum 2005,18år

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska vara staff är för det första för jag tycker om RP unive. Jag har spenderat mycket tid på servern och har därför en djup förståelse för reglerna

Jag har tidigare erfarenhet som staff. Min tidigare erfarenhet som staffmedlem ger mig en solid grund och en djup förståelse för hur det fungerar som staff och hur man möter spelarnas behov på ett effektivt sätt. Som staff lärde jag mig hur man pratar med spelare på ett lugnt och lyhört sätt. Jag insåg att det är viktigt att vara tålamodig och att försöka förstå deras problem och frågor.

Min erfarenhet lärde mig också att vara rättvis och konsekvent när det gäller att följa serverns regler. Det innebär att alla behandlas lika och att reglerna följs på samma sätt för alla.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? På Unive är det viktigt att alla följer reglerna. Ibland bryter spelare mot reglerna, och det kan störa andra. Jag är här för att hjälpa till med att lösa sådana problem och se till att alla kan njuta av servern. Kriminella handlingar har inte fungerat som den borde. Det är mycket shoot on sight och loot även mycket powergaming, spelar för vinna scenarion och spela för makt och pengar. Det är viktigt att åtgärda och jag är redo att samarbeta med andra staffmedlemmar för att åtgärda det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Precis som när jag var staff tidigare är mitt förslag att lösa problemet genom kommunikation och att se saker från spelarnas perspektiv. Genom att prata med spelarna och lyssna på deras åsikter kan vi förstå vad som har gått fel med kriminella aktiviteter och andra regelbrott. Detta hjälper oss att undvika missförstånd och skapa en mer balanserad och rättvis servermiljö.

Vi som Staff Team kommer också att övervaka platser där regelbrott ofta inträffar noggrant. Vi kommer också att vara aktiva i att påminna om reglerna regelbundet för att säkerställa att alla servermedlemmar följer dem.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara ansvarfull och respektfull som staffmedlem handlar om att följa serverns regler och behandla spelarna och andra staffmedlemmar med vänlighet och respekt. Det innebär att man tar sitt ansvar på allvar och agerar på ett sätt som skapar en positiv och trygg miljö på servern. Att agera professionellt som staffmedlem är vikt eftersom det skapar en trygg och positiv atmosfär på servern där alla kan ha roligt och trivas.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Ca 5 timmar på vardagar och upp till 10-12 timmar på helger och fredagar

Hur länge har du spelat på Unive? ca 4,5 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag var staff i kanske 2,5 vecka sen när skolan börja sa jag upp den eftersom jag börja skolan tredje året och trodde jag inte hade tid men märkar nu att jag har tid med vara staff och plugga.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka