Accepterad Anas Larsson | Medlem ansökning [sigge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1Theo

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198936478237/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? theocool23#4791

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Jag har länge velat vara något slags ansvarig inom fivem servrar med större community, unive är ju de störta fivem communityt i Sverige som bara växer vilket är skit kul! Och även då så behövs fler medlemskaps ansvarige. Som kan kolla ut dem som kan rpa bra och är nybörjare som inte kan regler. Jag skulle vilja medverka i denna server genom att utveckla både spelet genom att få servern att växa men även genom att göra servern till en bättre plats. Jag tycker även att Unive är en rolig server och därmed skulle jag vilja spela på denna servern oftare och göra den bättre varje gång. Jag anser dessutom att denna servern har ett bra rollspel med tanke på jobben och hur folk gör servern så realistisk och det är nog det som är den största anledningen till att jag ville bli börja spela på servern. Och jag är 18 år gammal och jag kommer från Sverige och.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Detta är något jag verkligen är intresserad i och något jag är villig att hjälpa till med så mycket jag kan. Jag är också erfaren när det kommer till att prata med folk så det är något jag är trygg med. Sedan så är jag lugn och inte tjatig vilket kan undvika stress för de blivande medlemmar. Jag ställer också frågorna tydligt och förstår andra väl om de försöker förklara svaren på olika sätt. Jag kommer vara inne på forumet och läsa så många ansökningar som möjligt och ta intervjuer så ofta jag kan. På mina intervjuer ska jag bemöta personen trevligt och välkomnande och jag ska ställa höga krav på att personen kan alla regler och visar sitt engagemang för servern. Jag kommer också så småningom utveckla ett schema för när jag tar intervjuer och jag kommer även ta emot kritik för att förbättra mitt bemötande och proffsighet under intervjuerna. Jag tror också att det skulle passa mig väldigt bra att vara medlemskaps ansvarig för att jag är trevlig och bemöter alla med respekt.Det är en ganska stor skillnad mellan medlem och icke medlem, ifall du är medlem så kommer du kunna utveckla din rp till en ny nivå som icke medlemmar inte kommer kunna göra. som tillexempel så kommer du kunna jobba på alla möjliga ställen vilket kanske gör att flera som inte är medlemmar också vill bli medlemmar när dom ser att du jobbar. Ifall flera blir medlemmar så blir det även mindre lall på servern vilket alla vill som tar rp seriöst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Detta är något jag verkligen är intresserad i och något jag är villig att hjälpa till med så mycket jag kan. Jag är också erfaren när det kommer till att prata med folk så det är något jag är trygg med. Sedan så är jag lugn och inte tjatig vilket kan undvika stress för de blivande medlemmar. Jag ställer också frågorna tydligt och förstår andra väl om de försöker förklara svaren på olika sätt. Jag kommer vara inne på forumet och läsa så många ansökningar som möjligt och ta intervjuer så ofta jag kan. På mina intervjuer ska jag bemöta personen trevligt och välkomnande och jag ska ställa höga krav på att personen kan alla regler och visar sitt engagemang för servern. Jag kommer också så småningom utveckla ett schema för när jag tar intervjuer och jag kommer även ta emot kritik för att förbättra mitt bemötande och proffsighet under intervjuerna. Jag tror också att det skulle passa mig väldigt bra att vara medlemskaps ansvarig för att jag är trevlig och bemöter alla med respekt.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar ville att jag skulle köra på en server som hete unive så jag gick hem och startade datorn och hittade serven och började spela på den och det är det bästa som har hänt mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ansöka mig så att ni kan få flera som vill vara medlemsansvarig och att jag känner mig aktiv så att jag kan ta muntliga medlems ansökningar. Det jag ska göra är att göra dom välkomna och vara snäll och trevlig mot dom, men fortfarande sträng om att dom ska kunna alla reglerna. Jag själv tror att jag kommer att kunna detta jobbet för att jag har varit ungefär ett sånt här jobb förr.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag ska kunna reglerna, kan jag dom inte så ska jag bli av med medlemsansvarig direkt, jag tycker att det är så. Och även om man blir bannad ska man tappa sin medlem också för när man ansöker till medlem så¨ska man sökt igenom alla regler som NLR RDM VDM osv. Jag ska vara mogen och snäll mot alla. Det är ett stort ansvar och kan förstå det

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara unive gillar inte andra servrar unive är det bästa som har hänt och kommer inte sluta spela på den

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Tillbaka