Inaktuell Anas Larsson | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Theo

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: 1the0.

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag är engagerad i att hjälpa servern upp till toppen och att underlätta för dom andra i staff teamet, jag kommer bidra med att jag kommer sitta i support mycket och jag kommer även försöka specca så mycket jag kan.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att de är lite lallig på servern då jag vill få bort dom samt dom inte vill rpa utan att förstöra för folk som försöker rpa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Försöka specca lite mer och ge dem de straff som de förtjänar.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag kommer att ha en seriös och trevlig ton mot allt och alla och vara tydlig med allt jag säger och kommer agera så professionellt som möjligt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:30 - 22:00
Tisdag: 15:30 - 22:00
Onsdag: 15:30 22:00
Torsdag: 16:00 - 22:00
Fredag: 16:00 - 03:00
Lördag: 13:30 - 03:00
Söndag 12:30 - 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan 18 oktober 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har aldrig varit staff tidigare, men jag är för tillfället Servervakt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill helst inte jobba inom krim eller don.

+rep riktig king kon ananas! förkänar staff, han är jätte hård jobbande person, aktiv och mogen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka