- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 1
Användarnamn: Anarki
Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/id/A_NARK_I/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Anarki
Vad är din discord tagg? Anarki#0227
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? F9 abuse när du plockar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag f9 abusear
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och plockade poppy resins
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktigt av mig, staffen som såg gör bara sitt jobb så jag får skylla mig själv men jag tänker inte göra om det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig ban och ban för jag RPat på roliga sätt som en viss staff medlem ej gillade för ganska länge sen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte använda f9 abusen
Har du lärt dig någonting efter din ban? A att man inte ska göra den, och jag tänker inte göra det i fortsättningen
Har du läst våra regler? ja
Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/id/A_NARK_I/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Anarki
Vad är din discord tagg? Anarki#0227
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? F9 abuse när du plockar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag f9 abusear
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och plockade poppy resins
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktigt av mig, staffen som såg gör bara sitt jobb så jag får skylla mig själv men jag tänker inte göra om det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig ban och ban för jag RPat på roliga sätt som en viss staff medlem ej gillade för ganska länge sen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte använda f9 abusen
Har du lärt dig någonting efter din ban? A att man inte ska göra den, och jag tänker inte göra det i fortsättningen
Har du läst våra regler? ja
Senast ändrad: