Accepterad Ananas | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ananas

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198049603880/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn?
Ananas

Vad är ditt födelsedatum? 2010-22-07

Berätta om din karaktär. Namnet på min karaktär kommer att vara Barack obama och hans bakgrund är lite speciell eftersom han har levt själv sedan han var 16 eftersom hans familj gick bort i en olycka, idag är barack 21 år gammal. Efter som han har klarat sig själv är han väldigt självstark och klarar sig bra ensam. Baracks dröm är att jobba på maja lisa. Bara andra är glada så är Barack glad. Han skiter mest i sig själv det han vill allra mest det är att alla ska vara glada och ha kul. Han skulle kunna offra vad som helst för att andra ska få ett leende på läpparna. Han uppskattar polisen och ogillar dom kriminella, han tycker helt enkelt att dessa kriminella vidunder är töntiga.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på unive då jag har varit inne på denna servern många månader. Spelat alla mina timmar på just denna servern och kan bidra med bra rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med både rolig och seriös rollspel, då jag varit inne på denna servern väldigt länge och har kunskaper. Jag kommer bidra med bra verkstads rollspel då jag har många kunnigheter inom bilar och fordon.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna i ett seriöst scenario. Man kan försöka få den andra att vinna för rollspellens skull. T.ex i ett skottscenario, samtidigt som man antagligen jätte gärna vill vinna så blir det kanske roligare scenario om dom andra vinner.

Hur hittade du Unive? Jag började kolla på youtube och sen hittade jag ett klipp om just unive

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Tillbaka