Nekad Ananas | Chef-jobb ansökan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ananas

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Elvin

Vad heter du på discord? Ananas#7738

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? om jag blir chef så kommer jag ha öppet så ofta jag kan och försöka anställa så många kunniga rpare och inga som lallar och jobbar där för att kunna laga sina bilar utanför jobbet. och jag vill att autoexperten ska vara lika aktivt som exempel meko, AKA vill jag att Autoexperten ska växa och bli stort igen och få liv. Och att många är därför exempel hänga fika och prata med dem som jobbar där och få lite social rp inne i autoexperten, Alla ska liksom känna sig välkommen och känna att man är trygg där inne och slipper alla lallare som slåss eller skriker och såna grejer. och om jag som chef skulle märka att folk i arbetet lallar. lagar utan rp så kommer dem bli sparkade, Samma om jag märker att dem abusar sina jobb krafter så kommer dem bli sparkade från jobbet också. Sen om det skulle vara möjligt skulle jag vilja höja lönen med typ några % för alla som jobbar på Autoexperten. och skulle jag märka att folk jobbar där men aldrig är där asså har bara jobb rollen för att få péngar och laga bil så kommer dem med bli bannad. så skulle jag blivit chef så skulle jag satsa mest på riktiga rpa och inga lallare, sen vill jag satsa lite på att få en bra miljö på Autoexperten så folk kan ha roligt och känna sig trygga och fika, vara med vänner, laga sina bilar och liksom bara skippa allt lall. det var vad jag skulle gjort som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? INGAME: Min karaktär jag har nu har erfarenheter efter hans barndom då både hans föräldrar har haft det jobbet då har Asmir pappa lärt han hur allt funkar. och han har lagat några bilar under han ungdoms tider då hans vänner hade epor så han var snäll och brukade laga eller modda deras billar. sen när han väl blev vuxen så brukade han hålla på med sin egna bil som en hobby. OOC: jag kan alla regler på unive, och kan lagg rp. och vet hur faktur system funkar och alla såna saker. en sak jag ej är 100 på är hur man köper in nycklar, men tror man gör det via förråd men vet riktigt 100 på det. men jag vet hur man gör annonser,

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara så aktiv som möjligt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka