Accepterad AN_AQUEN | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AQUEN

Icke Medlem
Meddelanden
227
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Åke

Ange ditt födelsedatum 26 September 2006

Vad heter du på discord? AQUEN#0525

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar:

Mån - Tors
ca 17.30 - 22.30

Fredag
ca 17.30 - 02.00

Lördag
ca 17.00 - 02.00

Söndag
ca 15.00 - 22.30

(tiderna är bara oftast men de kan ändras beroende på om jag har andra planer som t.ex va med kompisar)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat Unive i snart 2 månader nu och jag har 102 timmar på servern.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till att kontrollera servern. Och att hålla koll på spelare, så att de uppför sig. Så att personerna som förstör servern ska få straff för sina handlingar och det leder till bättre RP för de oskyldiga personerna. Så för att kunna hjälpa till att skydda servern och somsagt hålla koll på spelare som jag ser inte uppför sig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag vill hjälpa till att kontrollera och utveckla Unive. Jag har också märkt hur det är många som inte lyder reglerna, och tyvärr så har jag också råkat spela mot reglerna några gånger. Men då har jag lärt mig av mina misstag. Och jag vill hjälpa till att hålla en god stämning på servern, så att folk kan spela och RP:a roligare! Jag vill bli Servervakt just på Unive för att det är den enda servern som jag spelar på och en super bra server!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra till en till Servervakt. Vilket skulle hjälpa till, så att fler personer inte ska behöva till exempel bli rdm:ade. Och att de personerna som utför rdm ska få varningar. Det skulle även hjälpa till att hålla mer koll i servern, det skulle vara fler personer som håller koll på personerna i servern. Så att fler personer skulle få hjälp ingame och fler personer skulle tas hand om ( om de har gjort något mot reglerna ). Jag tror att jag skulle vara en bra servervakt som kan sitt jobb.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag skulle sköta mitt jobb och veta mina plikter. Jag har nu även spelat på Unive ett tag och har börjat märka större problem med till exempel lallare. Jag skulle ta hand om dem och ge dem varningar samt hjälpa dem som har blivit utsatta av lallarna, till exempel revive dem eller se till så att inte lallarna skapade problem i servern.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill vara en del av dem som utvecklar och hjälper till på servern. Nu när jag somsagt har spelat på servern ett tag så vill jag ta ett nytt spel och nu istället för att enbart vara en spelare vara en som hjälper till inom servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har faktiskt helt okej koll. Jag de flesta BASIC kommandona: /sqlban /sqlunban /kick /goto /dv (dispawn vehicle) /noclip /toggleid /spec /sqlsearch /bring /setjobb som jag har lärt mig några av på philips stream och andra på andra sätt. Alla kanske inte gäller som servervakt men dessa är de som jag kan.

Är du whitelistad på serven? Japp, jag är whitelistad på Unive.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Tyvärr ja, jag har blivit felbannad men jag har även gjort handlingar som har lett till ban. Power gaming, det blev jag bannad för en gång då jag glömde att reagera och rpa vid en kollision. Jag fick en ban och "avsatt mitt straff" så att säga. Nej men jag lärde mig av mina handlingar och lärde mig att RP:a bättre.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope, det är endast Unive som jag spelar på i FiveM!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka