Nekad an1ss_0 | Medlem ansökning [queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

An1ss68an

Aktiv Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
120
Vad är ditt namn i verkligheten? Aniss

Vad är ditt discord namn? an1ss_0

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2006

Berätta om din karaktär. Robin växte upp i en tuff miljö där många av hans vänner hamnade i trubbel. Redan som tonåring började jag göra småbrott för att tjäna pengar. Han stal cyklar och sålde dem vidare. En kväll blev Robin inblandad i ett rån. Det var tänkt att bli en snabb och lätt stöld, men allt gick fel. Så han tog en annan väg och börja jobbva med bilar och ska nu flytta till unvie staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och seriös rp. Kommer försöka ha kul med andra och socialera mig. Jag har även kompisar som kör på denna server så kommer rpa med de.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? fatta inte fråga direkt men man ska väl inte rpa bara för att vinna scenarion utan att man ska spela för att de ska vara kul och att motparten också kan vinna och att man inte alltid ska tänka på sig själv utan att båda parterna ska ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. Sunt förnuft, rdm, vdm, metagaming, nlr, powergaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har kört här innan och har vart staff och kört länge.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Philip skrev detta i uppdateringar du kanske har missat det, tänker så du vet bara.
4.2 | Din karaktär a. Genomtänkt Du ska ha en genomtänkt och välplanerad karaktär som är unik och bidrar till staden. Att spela sig själv är oacceptabelt. Din karaktär ska ha ett annat namn än ditt namn på discord, du ska inte medvetet skapa en karaktär utifrån vad du kallas i Discord. - Nya förtydligandet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka