Accepterad An1ss | Medlem ansökning (zMilano) [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

An1ss

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993955659/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aniss

Vad är ditt discord namn? 𝘈𝘯1𝘴𝘴#9641

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin och är 35 år gammal. Han växte upp med sina föräldrar och ett små syskon. Robin var en väldigt polis intresserad kille han kolla oftast med sin pappa och det tyckte Robin var jättekul. Robin var också väldigt intresserad inom bilar. Robin fick oftast följa med till äventyr de tyckte han va kul men han fick såklart inte följa med ut med båten. Robin och hans syskon trivdes väldigt mycket hos sin farfar och farmor det var för att deras föräldrar jobbade oftast samtidigt. När Robin blev äldre så klarade han körskolan och fick körkort och så fick han sin egna bil det tyckte han var väldigt roligt då kunde han köra sin syskon. Robins favorit mat är tacos och hamburgare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag vill kunna nå en bra rp nivå aktiv medlem som är snälla och hjälpsam och omtänksam. Jag kan skapa väldigt roliga scenarion när jag är medlem. bättre rp. Jag tycker jag ska få bli medlem för att jag kommer att sprida mycket glädje och positivitet. Och för att jag är bra på rp. jag borde få bli medlem för då kan jag bidra med en unik rp nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Så hög rp som möjligt, jag kommer bidra med bra social rp och inte bryta mot några regler. Jag kommer bara bidra med positiva grejer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna så det blir kul för alla och inte bara fören part.

Hur hittade du Unive? För länge sedan så leta jag efter en ny server så hitta jag multistaden som det då hette. Jag har spelat på det ever since liskom

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka