Nekad AN1SS | Medlem ansökning [GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

An1ss

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993955659/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aniss

Vad är ditt discord namn? AN1SS#6836

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Robin Kjällström och är 34 år gammal. Han har vart i denna stad förr och han gillar motorcyklar, han har stort intresse för det. Han har vart med i två mc klubbar i denna stad. Han har haft en bra bakgrund med sina föräldrar och vidare. Han är väldigt snäll men sträng ibland, han kan vara arg också.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag kommer bidra med bra RP som jag gjorde förr när jag spela här. Jag kommer inte spela för makt och pengar, jag kommer bara spela eftersom det är roligt och jag vill ha bra scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är att det är bra rp på denna server och jag har spelat här förr och därför vet jag och det är därför jag är tillbaks till Unive.

Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg, har spelat här länge och har även vart support/trainee

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så bra scenarion som möjligt och ha bra kvalitet på de.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Så bra Rp som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka