AN1SS | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

An1ss

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Aniss

Vad heter du på discord? AN1SS#6836

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när jag har sommarlov så kommer jag spela mycket oftare, minst 7timmar per dag

Berätta om dig själv Jag heter Aniss och är 14 och min aktivitet är att spela Dataspel. Jag är snäll och gillar att hjälpa folk med annat, jag bor i Stockholm och gillar att spela! Jag är lättlärd och gillar att testa nya saker, jag vill ha roligt på denna server och jätte gärna hjälpa folk.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle slutat rp:a och hjälpt alla andra som behöver hjälp med supportärenden, Jag gillar att mest hålla koll på folk så att de gör rätt vid tillfällen som kan vara lite krångliga, men jag gillar denna server och jag skulle lagt ner jätte mycket tid på att underlätta för staffsen, jag skulle sköta ig-underhåll och även ta support ärenden i discord, jag gillar att hjälpa folk och jag är allmänt snäll och trevlig.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive närmare 5 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill hjälpa folk så mycket jag kan och det är många som behöver hjälp och jag gillar att ta support ärenden och att hjälpa andra spelare på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att va trevlig och försöka sitt bästa hela vägen och att vara snabb i support, alltså att ta många personer som kan eftersom det är inte så roligt att sitta i support så länge när supporten kan ta ärendet men inte vill, men som sagt, man ska försöka göra sitt bästa hela tiden

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit ägare på en annan server tidigare som har lagts ner, jag har vart support på andra servrar och WL-Ansvariga på andra också

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv
/goto [id]
/bring [id]
/togglename
/toggleid
/kick [id] [anledning]
/sqlban [tid] [anledning]
/setjob [id] [job] [jobgrade]
/skin [id]
/spectate [id]
/tpm
/revive [id]
/ooc
/giveitem
/freeze [id]
/sqlbanoffline

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej, jag spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka