AN1SS | Ansökan till Support [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

An1ss

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Aniss

Vad heter du på discord? AN1SS#6836

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-Sön 09:30-00:00

Berätta om dig själv Jag heter Aniss och är 14 och min aktivitet är att spela Dataspel. Jag är snäll och gillar att hjälpa folk med annat, jag bor i Stockholm och gillar att spela! Jag är lättlärd och gillar att testa nya saker, jag vill ha roligt på denna server och jätte gärna hjälpa folk. Jag är snäll och kan mycket om datorer.

Vad skulle du göra om du blir staff? Det första jag nog skulle göra är att sätta mig i support o hjälpa folk, Jag skulle rp:at mycket mindre och försöka hjälpa servern och folk så mycket som möjligt. Jag skulle tagit mer support ärenden och fokusera mer på det. Jag skulle försökt lägga ner mycket mer tid på Support ärenden och ta rollen mycket seriöst, jag skulle speccat mycket och knappt rp:at eftersom det är mycket folk som behöver hjälp och jag ska vara där och kunna hjälpa de då. Jag skulle hålla koll på små grejer som inte alla kollar på t.e.x OOC i twt mm. Jag har öppen Pm och är snabb i Pm. Jag kommer som sagt specca mycket mer och se till att inga bryter mot reglerna. Jag kommer vara aktiv som support IG och discord. Det första jag nog skulle göra är att sätta mig i support o hjälpa folk, Jag skulle kollat Forum mycket och jag är aktiv här på forumet och jag skulle inte tacka nej till en Ansvarig roll ifall jag skulle vara support.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive närmare 5 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Anledning till att jag ansöker är mycket för vill hjälpa folk, Och oftast när jag själv suttit i support och väntat så har man väntat över 25min och då sitter det typ 10+ pers i väntrum support. Och istället för att sitta o klaga så kan jag försöka fixa problemet därför ansöker jag. Jag som tidigare staff så tycker jag följande punkter är väldigt viktigt att tänka på. Jag vill hjälpa folk så mycket jag kan och det är många som behöver hjälp och jag gillar att ta support ärenden och att hjälpa andra spelare på servern som behöver hjälp. Mina 2 kompisar är också supports så jag har hört hur det går till och vidare, det är nått nytt direkt med hur man drar folk i dc och liknande. Det första jag nog skulle göra är att sätta mig i support o hjälpa folk, Anledning till att jag ansöker är mycket för vill hjälpa folk, Och oftast när jag själv suttit i support och väntat så har man väntat över 25min och då sitter det typ 10+ pers i väntrum support. Och istället för att sitta o klaga så kan jag försöka fixa problemet därför ansöker jag. Jag som tidigare staff så tycker jag följande punkter är väldigt viktigt att tänka på

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Ta mycket support ärenden och kolla mycket i Forumet om Banöverklagningar eftersom det är ganska viktigt eftersom annars kan man förlora spelare till servern. Jag tror också jag kommer bidra med 110% bra energi och 110% support hjälp Jag skulle säga att jag är väldigt duktig på att lösa konflikter, problem, bråk, tjafs, Jag har enligt mig också bra med tålamod och kan vänta en lång stund på folk/saker Jag bidrar med 110% snabb och bra support och hjälper gärna till extra mycket ingame och i discord som jag skrev där uppe är väldigt aktiv som support och i forumet

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit Ägare på en server som inte finns längre, men sen har jag vart Sr.Admin på två andra servrar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag är väldigt bra/goda kunskaper inom kommandon o sådant här e exempel

/goto - Du blir teleportad till spelare

/tpm- Du blir teleportad till markör

/noclip- du är osynlig och flyger runder kan titta på vad spelare gör

/svban- Servervakts BAN

/giveweapon- Du ger något ett vapen via command/ spawnar fram ett vapen

/setaccountmoney- Du sätter någons bank valuta exempel /setaccountmoney (id) (account) (summa)

/setperm - Du sätter PERMS på folk/ Du ger dom tillgånger till olika saker exempel Admin/mod/support/servervakt och så kan du ge dom tillgångar till spectate/ban/kick och mycket mer

/kick Du kickar en spelare ur servern för ett regler brott= Blir du kickad så är det bara att relogga så kan du komma in igen

/sqlban (ID) (dagar) (Anledning)

/bring Du drar en spelare till dig- /bring (id)

/spec Du kan få upp en meny där du kan spectate folk för att se vad dom gör,

/spectate- /spectate (id)

/announce Ifall du har ett viktigt server medelande

/sqlunban (HEX) hexid

/sqlbanhistory Du ser all historik för dom som har varit bannade

/setjob (id) (jobbname) (grade) Du sätter dig själv eller andra som olika jobb exempel
/setjob 3 police 5

/freeze (id) angånde det, Oftast så kan du frysa spelare igenom en meny men ibland så gör man det igenom text men iallafall då fryser du spelarn han/hon/hen kan ej röra sig då,

/givemoney (id)

/toggleid

/who (id)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej, jag spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka