Nekad An1ss | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

An1ss

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Aniss

Ditt discordnamn: 𝘈𝘯1𝘴𝘴#9641

Ange ditt födelsedatum 4 September 2006

Varför ska just du bli staff? Jag skulle hjälpa till väldigt mycket. Jag skulle ha ständig koll i discord o kollar noga efter hur folk beter sig mm. Även när jag spelar på servern så kommer jag specca hela tiden på folk eftersom det är ganska många lallare och det kan gå fel i scenarion och det ska jag se till att det inte ska hända. Därmed skulle jag göra discord servern till en bättre plats då jag alltid kommer kunna hålla koll o ständigt se till att folk sköter sig. När jag är inne på servern kommer jag ofta noclipa runt o specca och se till så att folk sköter sig och beter sig. Jag skulle kolla forumet också, skulle gärna vilja vara ansvarig för nåt, jag kan hantera stress situationer och vara aktiv i forumet. Jag skulle försökt vara aktiv så mycket som möjligt och försöka hjälpa alla som behöver hjälp.

Jag vill ven bygga upp ett trevligt community och växa. När jag först såg Unive på server listan så såg de ut som en bra server som jag hade flera kompisar som spelade på denna och dem sa att de var en bra server som jag borde börja spela på. Så då valde jag att prova på servern och börja RPa där och då tyckte jag att de såg ut som en bra server. Sedan så tycker jag de är lite lång tråkigt ibland att bara sitta och RPa och RPa hela tiden. Så jag tycker att jag är en duktig support. Jag tycker att de kan vara bra att folk speccar folk jag har hört tidigare att man behöver specca runt ganska mycket och de tycker jag är roligt då jag tycker om att kolla på under scenarion samtidigt så kan jag hålla koll så att folk ej bryter regler och begår regel-brott. Sedan så vill jag bli support av anledningarna att jag vill utveckla rp-nivån på servern och ständigt vara med och utveckla servern för en bättre plats där folk kan RPa på utan några regel-brott som förstår scenarion så att servern går runt.

jag vill satsa allt på staff arbetet nu. Hålla huvudet högt och sluta rollspela bara specca, känner att jag passar in i staff teamet och vill göra jobba som staff. Jag tycker det är lärorikt, otroligt roligt och väldigt härligt att hjälpa folk som verkligen behöver det. Jag har respekt för allt och alla oavsett vad, jag är väldigt opartisk också.
Jag har fått ett par bans, men jag har vart medlem från 2020 och jag har ganska lite då för att vara medlem så länge. Jag är servervakt för tillfället och jag vill ta större ansvar och även börja jobba igen, för det är vad jag ärligt talat har och brinner för. När jag kom in första gången hade jag inga bans och var helt ny, just nu har jag lite banns sen innan men jag vill inte att det ska påverka vem jag faktiskt är och vad jag faktiskt kan jobba som och för.

Men jag vill främst utveckla mig vidare på denna server. Och jag kommer göra det genom att spectatea folk hela tiden och göra staff arbete på forum, discord och även in-game. Jag vill utveckla denna server, få in mera folk och även utveckla mig själv inom staff teamet. Jag vill utveckla servern, folk ska tycka att denna communityn inom servern ska vara bra. Även servicen inom support och report. Även inom Forumet.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Minst 4 timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2020

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, då jag har vart staff tidigare på denna server men även på andra men det var väldigt länge sedan. Jag har även vart donations ansvarig innan också

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inga.

Senast ändrad:
Tillbaka