Nekad AN1SS | Ansökan till Servervakt [Willim07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

An1ss

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Aniss

Vad heter du på discord? milfhunter#6666

Ange ditt födelsedatum 4 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Ja, jag går ju i skolan, och jag lägger gan ska mycket tid på Unive om dagarna, men jag går också ut med kompisar ibland, trönar nästan varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2020

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det går inte att skicka, men 8 gånger har jag fått ban, 5 av de har vart felaktiga och jag blev unabnnad på diire. ni kan pm:a mig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man ska ju rp:a som vanligt, men ifall man ser någon göra ett grovt fel och staffs inte är på plats så är det din uppgift att banna dde och sedan skicka ett klipp till staffs så de förlänger den. Men de ska helt enkelt rp:a som vanligt, bara ifall de stöter på ett fel så kanske det blir en kick eller ban

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag vill hjälpa servern till dens bästa, och jag vill vara sv för att det skulle vart spännande.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. tex under ett scenario ifall du blir dödad så revivar du dig själv och låssas på att du blev knockad bara.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka