Accepterad Amzou | Medlem ansökning [mekkafvv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amzou

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amadou Thorin

Vad är ditt discord namn? Amzou

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Santos 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? nonchalant, skön, risktaker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Växte upp i ett tufft område där gänglivet alltid bara var en armbåge bort. Det började oskyldigt nog några små saker här och där för att tjäna snabba pengar. Men när jag väl kom in gick det djupare och djupare. Jag gjorde vissa saker jag inte är stolt över. Lojalitet, respekt och att klara det var viktigt. Men vad folk inte vet är att det livet aldrig gav tillbaka för det man gör bara med fler problem. För ett par år sedan hände något som fick mig att tänka mig om. En nära vän blev skjuten i ett slagsmål, och det kunde lika gärna ha varit jag. Sedan dess har jag försökt ta mig ur. Det är inte lätt, folk glömmer inte. Men jag har hållit mig borta från skiten och försökt leva ett rakare liv. Jag vill börja om. Skapa något eget. Jag har funderat på att börja med något litet kanske något relaterat till bilvård eller transport, något som jag kan utveckla. Jag har alltid varit bra på motorer och är van vid att laga bilar, så varför inte använda det till något bra? Under tiden vill jag hjälpa andra individer som är i samma knipa som jag. Visa att det finns ett alternativ. Jag tänker inte låtsas vara perfekt, men jag försöker gå framåt. För mig handlar det om att bevisa för andra och för mig själv att jag är något större än min historia.äxte upp i ett tufft område där gänglivet alltid bara var en armbåge bort. Det började oskyldigt nog några små saker här och där för att tjäna snabba pengar. Men när jag väl kom in gick det djupare och djupare. Jag gjorde vissa saker jag inte är stolt över. Lojalitet, respekt och att klara det var viktigt. Men vad folk inte vet är att det livet aldrig gav tillbaka för det man gör bara med fler problem. För ett par år sedan hände något som fick mig att tänka mig om. En nära vän blev skjuten i ett slagsmål, och det kunde lika gärna ha varit jag. Sedan dess har jag försökt ta mig ur. Det är inte lätt, folk glömmer inte. Men jag har hållit mig borta från skiten och försökt leva ett rakare liv. Jag vill börja om. Skapa något eget. Jag har funderat på att börja med något litet kanske något relaterat till bilvård eller transport, något som jag kan utveckla. Jag har alltid varit bra på motorer och är van vid att laga bilar, så varför inte använda det till något bra? Under tiden vill jag hjälpa andra individer som är i samma knipa som jag. Visa att det finns ett alternativ. Jag tänker inte låtsas vara perfekt, men jag försöker gå framåt. För mig handlar det om att bevisa för andra och för mig själv att jag är något större än min historia.äxte upp i ett tufft område där gänglivet alltid bara var en armbåge bort. Det började oskyldigt nog några små saker här och där för att tjäna snabba pengar. Men när jag väl kom in gick det djupare och djupare. Jag gjorde vissa saker jag inte är stolt över. Lojalitet, respekt och att klara det var viktigt. Men vad folk inte vet är att det livet aldrig gav tillbaka för det man gör bara med fler problem. För ett par år sedan hände något som fick mig att tänka mig om. En nära vän blev skjuten i ett slagsmål, och det kunde lika gärna ha varit jag. Sedan dess har jag försökt ta mig ur. Det är inte lätt, folk glömmer inte. Men jag har hållit mig borta från skiten och försökt leva ett rakare liv. Jag vill börja om. Skapa något eget. Jag har funderat på att börja med något litet kanske något relaterat till bilvård eller transport, något som jag kan utveckla. Jag har alltid varit bra på motorer och är van vid att laga bilar, så varför inte använda det till något bra? Under tiden vill jag hjälpa andra individer som är i samma knipa som jag. Visa att det finns ett alternativ. Jag tänker inte låtsas vara perfekt, men jag försöker gå framåt. För mig handlar det om att bevisa för andra och för mig själv att jag är något större än min historia.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Många timmar av rolig rp, väldigt aktiv hjälpa göra rpn så bra som jag möjligtvisst kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I scenariot vill du att mortparten ska lämna i bästa möjliga rp sätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte vara lallare, combat logging,RDM, alltså inte bara döda någon helt random, fear of life, alltså att vara rädd om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vill verkligen börja med rp och är mogen nog.

ni sa till mig att utveckla mer så jag la in blod och svet i den frågan

Senast ändrad:
Hej Vi anser att du måste verifiera dig med BankID för att du har så lite loggs!
Du gör det genom att skriva i vår discord ”/verifiera” så att vi kan försätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej Vi anser att du måste verifiera dig med BankID för att du har så lite loggs!
Du gör det genom att skriva i vår discord ”/verifiera” så att vi kan försätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
har fixat det nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka