Nekad AMZ | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AMZ

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198365662115/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aleks

Vad är ditt discord namn? AMZ#6501

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Dragan som är en Kroatisk man som har intresse av att finna sitt liv i Multistaden, Han älskar att köra bil och hade älskat att jobba med att hjälpa folk på något vis. Dragan har haft en tuff bakgrund då han har varit med i en Mafia organisation som har varit krävande och förstört mycket i Dragans liv. Dragan är en 40 år gammal man som är smal lång och stilig. Dragan älskar tyska bilar och pengar. Dragan vill gärna binda nya kontakter i Multistaden. Han flydde från Kroatien under det Jugoslaviska kriget och vill hitta ett nytt liv i Multistaden. Han har en stark brytning i språket som verkligen får fram hans ursprung.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag har vänner som spelar på servern och jag vill gärna kunna spela på Multistaden RP med dem. Jag vill kunna spela som om det var en riktig persons liv eftersom jag älskar rollspel och tror jag skulle passa bra på servern. Dragan är en kille som jag verkligen kan få fram i mig själv och han är en av mina personliga karaktärer. Dragan är rolig och skulle passa helt perfekt i multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna spela på servern med mina vänner eftersom de har sagt att detta är den bästa servern i sverige.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna leva en annan människas liv fast i ett spel. Jag vill kunna skaffa ett jobb, en bra bil etc.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har provat spela på en server som heter FiveM Orbit Gaming.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka