Accepterad Amyarbaz | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132606640/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: smokeup 03:38

Vad är din discord tagg? smokeup#3354

Vem var det som bannade dig? network

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lalle

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var konstigt för en kille sitter och trycker synkade animationer samtidigt som göra en animation. Sen så lallar jag tillbaks och han trycker enter och jag trycker snabbt X för vill se hans reaktion och skulle inte göra den animationen. För jag tryckte X direkt för jag är inte lallare jag bara skämta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille stog och lall fjärtpippa mig medans jag gjorde animationer alltså inte sånna typ ex. luta mot vägg. sen så blev det fjärtpipp av misstag då trycker jag snabbt X och lallar med han 1 gång För jag trodde han skulle skratta men han tryckte enter sen tryckte jag snabbt X så jag fattar inte varför jag blev bannad 2 dagar och blev av med min wl för andra gången.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt i mina ögon så var det felaktigban

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en ny och en gammal ban . Den nya handla om att jag inte tog upp händer under rån men jag överklaga dagen efter och den blev godkänd och den andra var rdm vilket inträffa när jag var ny på spelet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte lalla alls vilket jag inte kommer göra nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lalla och inte ens få någon att skratta med sånna saker.

Har du läst våra regler? Ja
 
Tycker bannen var onödig tycker att de kunde göra så som att skriva Amyar kom support och sen säga att man inte får göra så och att man ska tänka på det till nästa gång för det är så man utvecklar sin rp inom fivem
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top