Amyarbaz | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    7
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Amyar Pirota

Vad heter du på discord? HOLKEN[smokeup]

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag är en aktiv person spelar ofta på min dator och snackar med vänner men när jag är aktiv brukar jag konstant spela FiveM. Men tider som jag är online på är:
Måndag:15.00-23.00
Tisdag:15.00-22.00
Onsdag:15.00-22.00
Torsdag:15.00-22.00
Fredag:15.00-07.00
Lördag:14.00-06.00
Söndag:12.00-23.00
Som du ser så är jag ganska aktiv om dagarna och helger.

Berätta om dig själv Jag heter Amyar Pirota Börja nyligen i 6:an har nu gått ett läsår jag gillar spela FiveM som typ är mitt livs underhållande men ibland så brukar jag också gå ut och hänga med mina polare. Jag är en person som gillar teknik och kampsport och går även på kampsport men det är inget som stör spelandet. Jag är inte beroende jag gillar bara att spela ofta.Iallafall teknik brukar jag hålla på med i skolan på lektioner för det är något underhållande för mig. Men jag har också intressen för bilar där jag ofta på söndagar brukar åka och kolla på de. Men som person är jag snäll det säger de i min familj och vänner jag gillar även hjälpa folk som kanske behöver hjälp. Jag är en lugn person som inte lätt blir arg. Och jag tar snabba beslut och är rättvis. Jag är snäll att prata med vilket gör alla välkommande. Som agerande så brukar jag kunna ta kritik men vill oftast bli tilltalad med respekt men jag är ganska stark i hjärtat så det finns inte så mycket som kan såra mig vilket kan ses som en fördel men jag är inte iskall alltså deklart jag bryr om alla men jag tål kritik.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle såklart bli jätte glad och fira själv litet sedan skulle antagligen berätta för mina vänner på discord servern vad som skett. Men efter det skulle såklart sätta igång med staff arbete och sitta support dra in alla som behöver hjälp och svara med en god ton och göra allt för att personen ska bli glad och vilja fortsätta rpa på servern för det är målet när jag blir staff. Sen skulle jag läsa ban överklagans och det som staff ska läsa genom och sitta aktiv hela natten för att medlemmarna som staffs på servern kämpat kvar ska stanna kvar och rpa om nätterna och dagarna vilket är bra för vi vill ju att servern ska spelare på både dag och natt. Sedan efter ett tag när jag lärt mig allt om staff arbete och vet att jag kan höja nivån så skulle jag satsa som Mod eller servervakt ansvarig eller något av de som gör att man får ta mer ansvar vilket jag gillar (utmaning) Sen skulle jag såklart sitta i noclip och glida runt för att se regelbrott som skadar rp nivån och såklart alla andra regelbrott för det skadar typ alltid rp nivån på något sätt som man inte märker. Så därför tar jag beslutet att ändå göra rätt och banna för regelbrott både natt och dag men det såklart inget jag vill göra för jag vill helst inte banna men om jag måste så har jag inget val. Och jag kommer bara göra det för att det sker regelbrott och för att rp nivån ska höjas vilket också är mitt mål.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ungefär 2 månader där jag utvecklat min rp jag har väntat med att ansöka tills jag utvecklat klart vilket jag kommit till nu för jag känner att jag har kunskaperna att vara staff på multistaden. Jag börja som servervakt men kände direkt att jag klarar av att vara support och ta ett högre jobb vilket jag ska försöka med nu och hoppas på det bästa och göra bra ifrån mig.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Det var ju såhär när jag gick med i Multistaden hade jag redan rp kunskaper men inte från FiveM från vanliga Grand Theft Auto (GTA) och sen så hittade min bror FiveM och jag testade på och första servern var Multistaden och jag börja gilla det så efter det börja jag lägga ner tid på det och först såg jag att det fanns staffs och ville direkt bli det men visste att jag inte hade tillräckligt för att fylla upp kraven så jag valde att vänta med det och gå igenom den vanliga rp och fick lära mig lite om hur staffs arbetar från folk som tidigare var staffs men se fick jag ännu mer intresse och tänkte på hur jag Amyar kommer göra Multistaden så mycket bättre med mina färdigheter. Och därifrån vilde jag hela tiden bli staff men kunde inte för jag var inte där än alltså min rp var inte tillräckligt bra så jag vänta en stund tills nu där jag vill kunna svara support och prata med folk som kan göra mig glad och jag gör det samma med att hjälpa till med ex. om de har blivit rdmad då löser jag det rättvis. Och att vara staff är roligt för man får möta folk snacka med folk skaffa fler vänner inom staffs men såklart alltid göra staff arbete. Jag vill också kunna bygga upp detta spel samhället

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer vara aktiv och sitta i support och hjälpa folk som behöver hjälp sen kommer jag noclipa runt för att se regelbrott vilket hjälper mycket för att rensa servern på lallare och sånt för när jag är med så tömmer jag på sånna personer som inte kan rpa för att det ska bli så bra rp som möjligt. Jag kommer få folket att känna att multistadens staffs är rättvisa vilket de tycker nu men jag kommer göra så det håller. Jag kommer se till så att alla rpare på servern känner sig välkommna och jag kommer se till att inget dåligt händer på discord om nätterna och dagarna alltså att ingen blir mobbad eller något. Jag kommer kolla överklagan så folk som gjort misstag och ångrar sig och vill ändra på sig och sedan rpa igen.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har aldrig varit staff men det måste alltid vara en första gång men jag har fortfarande erfarenheter där jag varit SV. Och jag har koll på alla regler men jag har också lärt mig av vänner som varit staff på multistaden och då lärde jag mig vissa kommandon och vad staffs brukar göra. Alltså sitta i noclip och svara på ban överklagan samt svara support.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto [id] man går till någon
/bring [id] man tar hit någon
/spectate man tittar på andra spelare
/spawnitem man spawna saker
/spawnobject man spawnar saker ex. radio
/sqlban [id] man bannar spelare
/sqlsearch man kollar upp folk för att kanske banna
/kick man kickar någon
/revive man revive någon som är död
/sqlbanhistory man kollar hur många bans personen haft
/noclip man åker runt flygandes osynlig för att kolla rpandet
/setjob man ger folk jobb
/tpm teleportar till någon

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har lätt att lära mig jag kan också anpassa mig om det behövs för att det inte är bekymmer för mig. Men vissa saker kanske är lite svårare att lära sig men jag lär mig ändå snabbt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Ja absolut jag spelar bara på multistaden för tillfället och inget kommer hindra mig från multistaden för om jag blir staff läggs all min tid på detta alltså multistadens spelare och discord.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, som support kommer jag vara ganska lugn och jag kommer lägga ner all tid på staff jobb istället för att sitta och bara rpa.

Senast ändrad:
+rep, väldigt mogen för sin ålder som Erixon nämner, väldigt trevlig bra och seriös kille när det kommer till rp på denna server. Big + rep på honom (hade passat som support enligt mig)

+rep riktigt skön grabb kommer att ta sitt jobb på största allvar❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka